Jak Freelo pomáhá značkám při týmové práci?

Vyzpovídali jsme naše skvělé klienty. V případových studiích najdete praktické příklady jak s Freelem pracují.

2Score Online agentura

Proč a jak se 2Score daří hrát první ligu ve sportovním marketingu

Klienti 2Score oslovují, aby jim pomohli nastartovat svou marketingovou komunikaci ve sportu nebo když chtějí prostřednictvím sportu zvýšit přítomnost své značky ve veřejném prostoru. Povídali jsme si o tom, jak tým 2score funguje, co jsou pro ně výzvy a co jim funguje a co ne.

Přečíst případovou studii
Simplia IT firma

„Z levných pronájmů e-shopů jsme se posunuli k řešením na míru s vysokou přidanou hodnotou.”

Povídal jsem si s Alešem Pustelníkem – spoluzakladatelem e-shopové agentury Simplia.cz. Probrali jsme fungování týmu a také jejich posun od levných pronájmů e-shopů až k sofistikovaným e-commerce řešením kombinující CRM a ERP systémy.

Přečíst případovou studii
24TIME E-shop

Rozhovor se zakladateli e-shopu 24TIME.cz o hodinkovém byznysu a o tom, jak si stojí po 5 letech fungování.

„24TIME je internetový obchod s designovými hodinkami. První spuštění našeho eshopu bylo 1. července 2013 a zprvu jsme nabízeli stejné značky hodinek jako konkurenční eshopy. Brzy jsme si však uvědomili, že musíme naší strategie změnit…“

Přečíst případovou studii
Fotoškoda E-shop

Martin Vachata z Fotoškoda ve Freelu se svým týmem organizuje akce pro tisíce lidí.

„Široké portfolio akcí, které pro naše zákazníky a nadšené fotografy ze všech koutů republiky připravujeme, vyžaduje šikovné nástroje. Proto jsme sáhli po Freelu.“

Přečíst případovou studii
Zahradní centrum Maloobchod

„Naše porady jsou kvalitativně úplně jinde.“ Jak se s pomocí Freela daří řídit 70 zaměstnanců a sklady ve dvou městech?

„Nasazením Freela jsme podchytili systematickou evidenci úkolů, které se dřív na poradě řekly, někam zapsaly a vyšuměly. Dnes si týmy přímo během porady zapisují úkoly do Freela, přidávají k nim jednotlivé členy a deadliny. Úkol nikam nezmizí, dokud není vyřešen. Je to kvalitativně naprosto zásadní rozdíl.“

Přečíst případovou studii
eshop-rychle IT firma

Tým Karla Jeřábka se stará o 6000 e-shopů. Freelo má jako hlavní komunikační nástroj.

„Freelo nám velmi rychle vyřešilo informační šum a stalo se zásadním komunikačním kanálem mezi námi a externími partnery. Každý člen týmu má navíc přístup přesně k těm informacím, které pro svou práci potřebuje. Troufnu si odhadnout, že se objem e-mailů v rámci komunikace s externisty snížil přibližně o 50 %.“

Přečíst případovou studii
Sanasport E-shop

Sanasport díky Freelu zvládá každodenní komunikaci čtyřiceti členného týmu, který se stará o 4 prodejny a e-shop.

„Velkou komplikací při práci ve velkém týmu pro nás byla nekonečná e-mailová komunikace. Jednoduše jsme se v ní ztráceli. Každý odpovídal na jinou část vlákna a řešení čehokoli, zvlášť napříč týmy, bylo absolutně neefektivní. Proto jsme se rozhodli situaci změnit a vybrali si Freelo.“

Přečíst případovou studii
Potřebuješ přesvědčit šéfa nebo kolegy?

Prosadit změnu ve firmě není vždy jednoduché. Podrobili jsme křížovému výslechu naše největší klienty a esenci jejich fungování ve Freelu jsme vměstnali do jediného PDFka.

Stáhnout případové studie v PDF

Za zkoušku nic nedáš, kapitáne

A to doslova! Budeš mít celých 14 dní na vyzkoušení všech funkcí Freela úplně zadarmo. Stačí kliknout a vložit e-mailovou adresu.

I po uplynutí 14 dní zdarma ale můžeš Freelo používat v bezplatném FREE tarifu. Víc informací najdeš v našem ceníku.