Jak Freelo pomáhá značkám při týmové práci?

Vyzpovídali jsme naše skvělé klienty. V případových studiích najdete praktické příklady jak s Freelem pracují.

Martin Vachata z Fotoškoda ve Freelu se svým týmem organizuje akce pro tisíce lidí.

„Široké portfolio akcí, které pro naše zákazníky a nadšené fotografy ze všech koutů republiky připravujeme, vyžaduje šikovné nástroje. Proto jsme sáhli po Freelu.“

Přečíst případovou studii

Tým Karla Jeřábka se stará o 6000 tisíc e-shopů. Freelo má jako hlavní komunikační nástroj.

„Freelo nám velmi rychle vyřešilo informační šum a stalo se zásadním komunikačním kanálem mezi námi a externími partnery. Každý člen týmu má navíc přístup přesně k těm informacím, které pro svou práci potřebuje. Troufnu si odhadnout, že se objem e-mailů v rámci komunikace s externisty snížil přibližně o 50 %.“

Přečíst případovou studii

Sanasport díky Freelu zvládá každodenní komunikaci čtyřiceti členného týmu, který se stará o 4 prodejny a e-shop.

„Velkou komplikací při práci ve velkém týmu pro nás byla nekonečná e-mailová komunikace. Jednoduše jsme se v ní ztráceli. Každý odpovídal na jinou část vlákna a řešení čehokoli, zvlášť napříč týmy, bylo absolutně neefektivní. Proto jsme se rozhodli situaci změnit a vybrali si Freelo.“

Přečíst případovou studii
Potřebuješ přesvědčit šéfa nebo kolegy?

Prosadit změnu ve firmě není vždy jednoduché. Podrobili jsme křížovému výslechu naše největší klienty a esenci jejich fungování ve Freelu jsme vměstnali do jediného PDFka.

Stáhnout případové studie v PDF

Za zkoušku nic nedáš, kapitáne

A to doslova! Budeš mít celých 14 dní na vyzkoušení všech funkcí Freela úplně zadarmo. Stačí kliknout a vložit e-mailovou adresu.

I po uplynutí 14 dní zdarma ale můžeš Freelo používat v bezplatném FREE tarifu. Víc informací najdeš v našem ceníku.