Komu Freelo šetří čas, nervy a peníze?

Vše Agentury E-shopy Designéři & Architekti IT & Digital Freelanceři Eventy Výroba & Prodej Fototechnika Stavebnictví Finance Reality Neziskovky & Organizace Města & Samosprávy Videoreference

Freelo používáme prvním rokem a musím říct, že se nám výrazně zefektivnila práce našeho týmu. Každý ví, co má dělat. Freelo je navíc velice přehledné a stále přichází s novými funkcionalitami, které ještě více šetří čas a zjednodušují procesy. S takovoým programem je radost řídit projekty.“

Michal Švéda Online specialista ve Člověk v tísni

Díky Freelu máme větší přehled o tom, kdo co dělá a na kom co visí. Všichni si můžou snadno dohledat v jakém stavu je daný úkol a případně kdo ho řeší. Navíc díky mobilním aplikacím máme Freelo vždy u sebe.“

Pavlína Broďáni Marketing Nikon
Aleš Pustelník Spoluzakladatel eshop platformy Simplia.cz
„Používali jsme Basecamp a Freelo nám přišlo zajímavější na funkce a taky bylo české. Ne všichni naši klienti ovládají angličtinu, takže je to pro ně příjemný nástroj.“
Přečíst rozhovor

Jak Freelo pomáhá brněnskému úřadu k efektivnímu řízení jejich agendy

Nástroj Freelo se pro nás stal skvělým pomocníkem. Mně i mým kolegům vyhovuje ve všech ohledech. Naše komunikace je díky Freelu přehlednější a všechny úkoly máme na jednom místě. Freelo nám šetří čas a tím pádem i peníze.“

Martina Vojtíšková Online Marketing Specialist

Freelo maximálně usnadňuje interní komunikaci zaměstnanců radnice Prahy 7. Velmi se nám osvědčilo při přípravách na stěhování do nové budovy radnice, kdy se dařilo efektivně delegovat úkoly na vedoucí jednotlivých odborů. Koordinujeme v něm projekty napříč odbory, takže každý uživatel vidí, v jaké fázi se zrovna nachází a co je třeba ještě dopracovat. Z jednotlivých zasedání Rady a Zastupitelstva lze jednoduše zadávat úkoly konkrétním pracovníkům i s termíny, což všem šetří čas. Navíc si ho lidé oblíbili i jako osobní „úkolníček“, kde si pohodlně plánují svou pracovní náplň.“

Radomír Špok Tajemník Úřadu městské části Praha 7

Jak ve Fotoškoda Freelo pomáhá napříč firmou už od roku 2016 zvládat úkoly

„Jsme sice malá firma, ale v naší profesi máme milion úkolů a mikroúkolů. Pracujeme s hodně přílohami – fotky, videa, scany dokumentů, atp. Potřebujeme si týmově věci ukazovat a diskutovat nad nimi. Zkoušeli jsme Trello, Basecamp, ale až Freelo si nás opravdu získalo. Je intuitivní, rychlé na zadávání a velkou výhodou je, že má mobilní aplikaci. Po několika měsících mohu říct, že Freelo je vhodné pro jakékoliv podnikání a určitě bude skvělým přínosem.“

Martina Pištěláková interiérový designér pořadu Jak se staví sen

Přehlednost, efektivita a pořádek. Tak bych definoval hlavní atributy, které Freelo přineslo do naší každodenní práce. Líbí se mi, že se jedná o českou firmu, zkoumají, ptají se a reagují na požadavky uživatelů. Takže se nemusíme bát o aktuálnost a synchronizaci softwaru s dynamickým vývojem doby.“

Ing. Tomáš Novák Manažer marketingu v Porfix

„Do Freela jsme přesunuli správu úkolů z porad vedení a správu projektů. Díky Freelu máme všichni přehled o stavu jejich realizace na jednom místě. Aplikace je snadno ovladatelná a intuitivní, kompletně v češtině, s ochotným zákaznickým servisem, který umí vždy poradit. Doporučuji.“

Jana Jenšová CEO at ERGO pojistovna, a. s.

Jak PPC agentura Placement.cz přešla na Freelo a k čemu ho používá

Lukáš Dubina UX specialista na e-shopy
„Někdy bývám i několik měsíců mimo ČR. Freelo mi pomáhá v organizaci práce i v komunikaci.“
Přečíst rozhovor

„Freelo nám splnilo základní potřebu a to jednoduchou formou dohlížet na projekty a držet komunikaci na jednom místě. Intuitivnost Freela nám umožňuje rychle do něj začleňovat další kolegy. Freelo se tak stává stále více součástí naší firmy.“

Jan Minář Ředitel marketingu PRO-DOMA, SE

„Nástroj na řízení projektů a hlídání úkolů je snad nutností v každé moderní firmě. Freelo jsme začali používat ze dne na den a ihned se stalo součástí naší každodenní práce - každý nyní ví, co má dělat a nezapomíná.“

Petr Hulec CEO Bushman

Ve Freelu organizujeme úkoly na WebExpo už druhým rokem. Líbí se mi možnost podúkolů, to mi třeba v Basecampu hodně chybělo. Co je fakt skvělé, že si člověk může poslat úkol přímo z mailu. Využíváme také tracking času na jednotlivé úkoly. A jednoduchost importu Trello boardů si nemůžu vynachválit.“

Šárka Štrossová Director of Webexpo Conference

„Co se týče Freela, je užasné a o to více překvapivé, že v současnosti nejlepší online aplikace pro správu úkolů vznikla v České republice. A za to díky.“

Mgr. Adam Havlíček CEO čerstvěutrženo.cz

„Na Freelo najíždíme postupně, ale už teď se počet e-mailů dramaticky snížil a počet zapomenutých úkolů klesl téměř na nulu. Hodně oceňuji, že první videonávod, který našim lidem posílám ke shlédnutí, má 1:37 minut. To je tak krátké, že tomu dá šanci každý hned. :)“

Zdeněk Láznička Jednatel Hanibal sport s.r.o.

„Aplikace Freelo nám v práci velmi vyhovuje, jelikož je rychlá, přehledná a to je pro nás nejdůležitější. Když něco hledáme, potřebujeme to najít hned a zbytečně se nezdržovat. Ve Freelu máme všechny své úkoly hned po ruce na hlavní stránce. Aplikaci si každý náš pracovník zamiloval. Funkce Time trackingu nám pomáhá sledovat čas našich pracovníků, který věnovali práci. Freelo působí moderně a skvěle funguje i v telefonu. Často to využijeme třeba v kavárně nebo doma u televize, kde můžeme svou práci kontrolovat i z telefonu. Určitě doporučujeme Freelo vyzkoušet i ve vašem týmu!“

Sára Lyčková Vicemiss České republiky 2019 a Miss Sympatie 2019, spoluorganizátorka národní soutěže krásy Miss ČR

„Efektivní řízení několika různých oddělení v dynamické firmě, jakou je Mironet, vyžaduje spolehlivý nástroj a e-mail tímto nástrojem skutečně není. Nějakou dobu jsme testovali a poté se shodli na tom, že Freelo je to, co potřebujeme. Jednoduché intuitivní prostředí, a navíc i v mobilní aplikaci nám dává naprostý přehled o všech projektech, na kterých pracujeme. A když něco nevíme, skvěle zafunguje jejich podpora, takže za Mironet.cz naprostá spokojenost a vřele doporučujeme i ostatním firmám.“

Martin Stanický Provozní ředitel, Mironet.cz a.s.

„Dlouho jsme hledali aplikaci, která by nám umožnila spojit několik používaných tabulek a jiných nástrojů dohromady. Díky Freelu se nám to podařilo a funguje to skvěle. Samozřejmě ne všechno je ideální, to už se ale bavíme o aplikaci navržené na míru vašim potřebám, nicméně i na tom Freelo postupně pracuje. Neustále přijímají nové podněty, komunikují skvěle. Freelo se za běhu vyvíjí a neustále zlepšuje. Nic lepšího na řízení projektů nenajdete.

Václav Blažek CEO maveb. media s.r.o.

„S Freelem jsme začali v GroupeSEB řídit marketingové kampaně u značek TefalWMF v období první vlny koronaviru. Freelo nám umožnilo eliminovat zbytečné a neefektivní emaily a „prodloužit naše online prsty“. Dnes jsme schopni uřídit mnohonásobně více marketingových kampaní na třech trzích, se čtyřmi agenturami a v pěti týmech. Na Freelu oceňuji hlavně české i anglické jazykové mutace a intuitivní, někdy až blbuvzdorné ovládání. Námořníkům z Freela díky a 3x Ahoy!“

Jiří Procházka Digital Marketing Manager CE, Groupe SEB

„Freelo nám, tedy mé agentuře, moc vyhovuje. Konečně jsme našli platformu, na které řešíme nejen úkoly, ale i poznatky a informace k našim koncertům a aktivitám. Vše je na jednom místě a díky kalendáři nezapomínáme na konkrétní úkoly a události. Freelo všem doporučuji.“

Pavel Šporcl CEO at Sporcl Arts Agency, Atistic Director at Kocianovo Usti Festival

„Po několika zkušenostech s podobnými zahraničními pomocníky jsem se nakonec rozhodla zůstat u Freela, velmi intuitivní nástroj ke každodenní pomoci a správě úkolů jak pro běžné zaměstnance, tak pro manažerské strukturované zadání. Jsem velmi spokojena a co mě nejvíce překvapilo, že helpdesk odpověděl na moje dotazy vždy do 5 minut, což se zdá až neuvěřitelné, ale je to tak. Velmi děkuji a Karlovi Dytrychovi přeji mnoho štěstí a úspěchu s tímto i dalšími projekty.“

Ing. Alexandra Belingerová, MBA jednatel ve společnosti Databig s.r.o.

„Ačkoli nás není v týmu mnoho, pracujeme hodně s externími subjekty, proto nás baví, jak je Freelo intuitivní a notifikace chodí do e-mailu. Přesunuli jsme tak aktivity a komunikaci z všemožných kanálů na jedno místo. Pracujeme tak efektivněji, rychleji a díky deadlinům v kalendáři máme o všem přehled.“

Petr Pitucha Kapitán Yachters Baby
Případová studie

Freelo jsem si zamiloval. Byla to láska na první pohled. Před půl rokem bych tomu sám nevěřil, že mi tak sedne a nahradí tolik aplikací, které jsem do té doby používal. Co se díky Freelu změnilo? Celkově můj přístup k vedení projektů a zaučování externistů / klientů. Šetřím hromadu času a díky měření času můžu fakturovat rovnou z Freela.“

Jiří Franěk International Growth Hacker, PPC & SEO strategist
Recenze

„Dlouho jsme hledali nástroj, který nám pomůže organizovat velké množství našich otevřených projektů a úkolů. A pak jsme našli Freelo. Od té doby máme vše přehledně na jednom místě, díky čemuž jsou naše projekty zase o něco více super.“

Tomáš Hejč Managing Director

„Nástroj Freelo nám pomáhá sdílet a koordinovat. A navíc rádi pomáháme českým projektům!“

Pavel Storek Sales Manager Adriatic, Product manager CEE OLYMPUS CZECH GROUP, S.R.O.
Vojtěch Šišma CEO 2Score
„Nejčastější chyba je asi zapomenutí na ‚něco‘, s čímž nám právě nejvíce pomohlo Freelo a systém interní komunikace.“
Přečíst rozhovor

„V nelehké koronavirové době jsem využil nabídky z doků Freela a svou loď čítající posádku o 12 námořnících jsem začal kontrolovat a řídit na dálku. Po cca týdnu jsme se naučili s Freelem pádlovat a už plujeme, kam chceme a jak chceme. Pokračujeme s využitím dalších funkcí a zvažujeme využití API pro řízení externích úkolů. Freelo nám pomohlo hlavně s opakovanými úkoly týmu, procesními úkony, které lze snadno Exportovat → Editovat → Importovat.“

Jan Čipera Team Leader Najděte se ve vlastním (ČMSS a.s.)

„Díky Freelu jsme mohli posunout naše projekty digitální transformace na vyšší úroveň. Každý člen týmu má podrobný přehled na jakých projektech kdo spolupracuje. Spolupráce a Synergie je to, co dělá RE/MAX RE/MAXem a s Freelem to platí dvojnásob.

Zbyněk Hauzer CIO RE/MAX

„Freelo jsme vyzkoušeli ve chvíli, kdy jsme řešili Lean Administration (Štíhlou Administrativu). A byl to krok správným směrem! Freelo nám ulehčilo práci a administrativu. Hojně ho využíváme jako akční plány pro všechny typy projektů. Veškeré funkce jsou velmi intuitivní a tak to všichni hravě zvládáme. Můžeme jen doporučit.“

Romana Jiřičková Lean Manufacture Engineer Nedcon

„Testoval jsem různá řešení, ale Freelo mě oslovilo tím, že je české a umí vše co potřebuji. Jako velkou přednost vnímám rychlý vývoj a pružnou diskuzi. Využíváme ho v mé poslanecké kanceláři a pro můj projekt jako OSVČ. Držím palce a jen tak dál!“

František Elfmark Politik za Piráty, markeťák a kreativec

„S Freelem zatím pracujeme pouze v jednom z našich oddělení a to velmi krátce, přesto nám již nejen že ušetřilo nějaký ten čas, ale zejména nám zorganizovalo a zpřehlednilo naší práci. Freelo využíváme také jako místo, kde sepisujeme postupy jednotlivých pracovních úkonů jak pro stávající kolegy, tak pro ty nově příchozí. Zavést takový systém do zaběhlých postupů je vždy fuška, lidé většinou nemají rádi změny, ale i díky jednoduchosti a přívětivosti celého systému nám to jde lépe, než jsem zpočátku počítal. Proto pevně věřím, že se postupně Freelo stane hlavní organizační a komunikační platformou a budeme ho moci začít implementovat i do dalších oddělení naší firmy.“

Petr Bureš Vedoucí terénního oddělení STEM/MARK, a.s.

V momentě kdy jsem měl možnost si Freelo ošahat už nechci nic jiného. Intuitivní nástroj, který usnadňuje tok informací, které nejsou ztracené v překladu a jsou v reálném čase. Snadné řízení projektů a jejich dílčích úkolů. Mobilní aplikace, proklientský přístup a Freelo, jako český projekt, jsou bonusy, z kterých mám radost.“

Mgr. Tomáš Mikulica Marketingový motivátor KAPSI s.r.o.

„Hledali jsme program, kde bychom mohli efektivně komunikovat. Připravujeme mnoho velkých projektů a někdy je náročné se v nich orientovat. Na výběr bylo Freelo, Asana a Basecamp. Po porovnání funkcí, ceny a přehlednosti jsme se rozhodli pro Freelo, které splňuje naše požadavky pro efektivní řízení projektů. Všechny informace na jednom místě, přiřazování úkolů, měření času, příprava rozpočtu a další funkce, které ocení nejen projektový a marketingový manažer.“

Marek Joska Group Online Specialist v CarTec Group a.s.
Karel Jeřábek Zakladatel e-shop platformy eshop-rychle.cz
„Přehlednost a intuitivnost Freela byla pro nás naprosto zásadní. Také se jedná o český projekt, a tomu já velmi fandím.“
Přečíst případovou studii

Freelo mi po letech používání kompletně nahradilo Toggl, Todoist i a hlavně zadávání a sledování úkolů přes e-mail. Často duplikuji checklisty, zakládám úkoly jen přeposíláním e-mailu a výkaz práce naklikávám přímo v úkolu. Perfektní je pro mě odlišení nevyfakturovaných činností, nezapomenu klientům vyúčtovat žádnou práci.“

Karel Theodor Borovička Online markeťák na volné noze

„Když jsme zakládali firmu, vyzkoušeli jsme nespočet aplikací pro práci s úkoly a ke komunikaci se zákazníky. Ve všech nástrojích bylo buď moc zbytečností a nebo tam chyběla koncepce, plán a vize. Potřebujeme úkolovat zejména sebe, externisty a komunikovat s klienty, a k tomu mít přehled nad stráveným časem u jednotlivých činností. Byli jsme tak zoufalí, že jsme si chtěli napsat vlastní systém. 😂 No, a pak jsme objevili Freelo. Super česká aplikace, která maximálně pokrývá naše potřeby, má skvělý tým a nástroj vyvíjí tím správným směrem. Díky Freelu máme vše na jednom místě v jednoduchém a funkčním designu. Na Freelu a jeho vývoji je vidět, že ho sami tvůrci aktivně používají. A když už náhodou něco chybí, díky API a Webhookům si snadno poradíme.“

Tomáš Kavalek Online marketing, weby, e-shopy a aplikace na míru

„Jako malá neziskovka jsme neustále řešili, jak řídit naše projekty, delegování úkolů, předávání informací apod. Zkoušeli jsme více nástrojů, až jsme objevili Freelo, vyzkoušeli ho a od té doby jsme mnohem efektivnější. Budu upřímná, k zásadnímu využívání Freela nás pak donutila hlavně situace kolem Covid-19, kdy jsme museli, téměř jako všichni ostatní, přejít do online prostředí. Sice ho ještě nevyužíváme úplně naplno - měření času apod., ale věřím, že se k tomu časem dostaneme 😀 Jsme rádi, že můžeme být na jedné palubě, díky.“

Linda Hurdová Ředitelka nadaniadovednosti.cz

„Dříve se nám stávalo, že se na společných schůzkách zrodila zajímavá myšlenka, ale ztratila se v záplavě denní agendy a nikdo ji dále nevěnoval. I proto jsem hledali jednoduchý, týmový to-do nástroj, který nám pomůže řídit naše digitální projekty a denní agendu. Freelo splnilo naše požadavky a má za sebou český tým, který nás proškolil a poradí, když je potřeba.

Filip Hromek Xaxis & Programmatic Director, GroupM

„Již před pandemií jsme uvažovali o zajištění organizačního nástroje a Freelo bylo naším favoritem, ale stále jsme si vystačili s emailem, telefony či skype for business. Nepříznivá situace naše rozhodování urychlila a teprve s nasazením Freela do produkčního prostředí jsme pochopili jeho pravou sílu. Šetří čas při organizaci práce, urychluje týmovou komunikaci, připomíná termíny a má i mnohé další užitečné vlastnosti.“

Karel Fatura Manager, Mazars
Případová studie

„Freelo je pro náš rozsáhlý organizační tým Evropského finále v kybernetické bezpečnosti velkým pomocníkem. Pomohlo nám dostat scope projektu na jedno místo a unifikovat způsob komunikace celého týmu. Freelo je velmi intuitivní a napomáhá nám k efektivnímu řízení celého projektu.“

Jakub Vančo Managing Partner, KyberSoutěž.cz

Freelo je skvělé na zadávání, evidenci a plnění úkolů v týmu. Je uživatelsky přátelské, přehledné a snadno ovladatelné. Oceňuji také synchronizaci s mobilní aplikací, google kalendářem a notifikace emailem. Všichni mohou přidávat komentáře, fotografie a soubory a také mají okamžitý přehled o změnách. Mohu jednoznačně doporučit.“

Michal Burian Předseda výkonného výboru Destinace Brněnsko

„Nástroj Freelo dokonale splňuje naše požadavky na správu úkolů a projektů na úřadě. Vše je přehledně na jednom místě a intuitivní. Výrazně jsme snížili počet e-mailů a primárně komunikujeme prostřednictvím komentářů v samotném nástroji. Velkou výhodou je mobilní aplikace, takže vedení městské části má kdykoliv přehled v jaké fázi se daný úkol nachází a je okamžitě schopno reagovat na případné dotazy a podněty ze strany občanů. V neposlední řádě se nám líbí aktivní přístup ze strany podpory společnosti při řešení našich požadavků.“

Mgr. Zdeněk Opálka Tajemník úřadu městské části Brno-Černovice

„Naše knihovnická posádka je na Freelo palubě teprve několik měsíců. Velmi rychle se naučila kormidlovat a rozdělování úkolů v rámci projektů je nyní přehlednější a adresnější. Každý ví, co má dělat a do kdy má svůj úkol splnit.“

Mgr. Michaela Tobolová Vedoucí odborných knihovnických činností, Městská knihovna Havířov

„Především nyní v době „covidové“, homeofficů, vynucených prázdnin a tedy i hodně komunikace na dálku jsme ocenili spoustu výhody Freela. Všichni mají přehled o projektech, jejich rozpracovanosti, každý se může vyjádřit v dobu, kdy má zrovna čas a nemusíme se vázat na konkrétní hodinu. Přehledný, jednoduchý nástroj, doplněný o mobilní aplikaci a e-mailové notifikace, takže člověk je stále v obraze. Oproti používání mailování a chatování na sociálních sítích je zde vše pohromadě, jasně strukturované a dohledatelné. Přestože se jedná o intuitivní nástroj, tak je všem nováčkům hned nabídnuta pomocná ruka přímo z paluby Freela. Každý si oblíbil jiné funkce - kopírování úkolů, opakování úkolů, odpovídání přímo z e-mailu a další. A to Freelo nevyužíváme na maximum, takže věříme, že do budoucna nalezneme výhod ještě víc. Jedná se o super český projekt, který jde s dobou. Děkujeme 💙!“

Jindra Váňová Člen VV, Praguebeachteam o.s.

„Pro operativní malé úkoly používáme vlastní systém v rámci e-shopového řešení. Naráželi jsme ale na limity u rozsáhlejších a déletrvajících projektů. Pak jsme dělali redesign a kódér nás navedl do Freela a já se do něj doslova zamiloval. Jsem rád, že podobné nástroje vznikají i u nás v Česku.“

Michal Kubíček E-shop mentor a majitel Světcukrářů.cz

„Vyzkoušeli jsme již více systémů na projektové řízení v naší společnosti, ale až doteď nám žádný z nich moc nevyhovoval. Freelo však splnilo naše očekávání. Práce na projektech je lépe organizovaná a přehledná. Navíc bych chtěla vyzdvihnout rychlou a vstřícnou zákaznickou podporu.“

Žanet Krasnecová Jednatel StartOnline s.r.o.

„Freelo používáme pro komunikaci v týmu prakticky u všech projektů. Je to výborná česká alternativa globálních nástrojů, která i v jejich konkurenci nabízí zajímávé funkce a spolehlivou podporu v češtině.“

Filip Koubek Managing director ve Motionhouse s.r.o.

„Freelo nám velmi rychle vyřešilo informační šum a stalo se zásadním komunikačním kanálem mezi námi a externími partnery. Každý člen týmu má navíc přístup přesně k těm informacím, které pro svou práci potřebuje. Troufnu si odhadnout, že se objem e-mailů v rámci komunikace s externisty snížil přibližně o 50%.“

Karel Jeřábek Jednatel Eshop-rychle.cz
Případová studie

„Přesunuli jsme kompletně celou agendu činností a jejich delegování v rámci firmy do Freela, kde máme velmi rychlý přehled o tom, kdo co řeší, máme pod kontrolou proces řešení a jestli je úkol hotový v termínu. Všichni se úkolujeme navzájem a všichni víme, jak na tom úkol právě teď je. Do absolutního chaosu Freelo vneslo řád a jasnou strukturu. Oceňuji především extrémně jednoduché zavedení do firmy, která s žádnou podobnou aplikací neměla zkušenosti. Je to jednoduché, čisté a pochopitelné.“

Ing. Jan Šmíd Managing Director

„Freelo je takový český klon Basecampu s pár vychytávkama navíc. Obzvlášť oceňuji možnost vykazovat hodiny nad úkolem a mít tak přehled o finanční stránce projektu.“

Mário Roženský Podnikatel

Freelo je skvělé na zadávání, evidenci a plnění úkolů v týmu. Je uživatelsky přátelské, přehledné a snadno ovladatelné. Oceňuji také synchronizaci s mobilní aplikací, google kalendářem a notifikace emailem. Všichni mohou přidávat komentáře, fotografie a soubory a také mají okamžitý přehled o změnách. Mohu jednoznačně doporučit.“

Martin Parduba Technik správy majetku

„Hledali jsem nástroj, který vyřeší komunikační šum i sdílené kapacity lidí v týmu. S tím nám nyní pomáhá Freelo. Používáme jej sice poměrně krátce, ale prozatím naprostá spokojenost. Překvapilo nás, jak rychle jsme si na něj zvykli.“

Ondřej Valuštík Head of web team Ušetřeno.cz

„Používáme Freelo jako hlavní komunikační kanál ve stavební firmě a i když není tvořený pro tyto účely, pomáhá nám se zorientovat v evidenci objednávek materiálů a závozů, a slouží nám také jako stěžejní systém sledování průběhu výstavby včetně archivace problémů. Ve Freelu pracujeme od Vánoc loňského roku a jsme maximálně spokojeni neboť nám pomáhá sdílet informace s více lidmi najednou, plánovat si úkoly a hlídat jejich termíny. Team Bidli stavby a.s.“

Pavla Sauri Projektový manažer realizace
Filip Novák Spoluzakladatel Dotykačka.cz
„Výhoda Freela je v tom, že je velmi jednoduché a přitom tak rozmanité. Během krátké chvíle se s ním naučil pracovat u nás ve firmě každý.“
Přečíst rozhovor

„Díky Freelu jsme odbourali spoustu dlouhých e-mailových komunikací a zároveň získali přehled, kdo na čem dělá, což s externisty občas není snadné. Žasneme s jakou rychlostí se objevují nové funkce.“

Martin Vachata Manažer projektů ve Fotoškoda.cz
Případová studie

Měl jsem z minulosti zkušenosti s aplikacemi jako Slack, Trello, Basecamp, ale vždy jim něco chybělo. Když jsem pak narazil na kluky z Freela, zaujalo mě nejenom, že jsou z Pardubic, ale také že jejich Freelo řeší elegantně všechny požadavky, které na kolaborativní software mám. Používáme ho v týmu už půl roku a funguje nám to velmi dobře. Doporučuji pro všechny, kteří chtějí mít přehled o projektech, úkolech, času a zodpovědnostech.“

Lukáš Havlena Head Of Marketing OEZ

„Freelo používám pro jednoduché plánování vícero projektů najednou a zadávání práce na nich. Umožňuje mi pohodlně zadávat práci programátorům nebo lidem, co se starají o sociální sítě. Pro toto mi vyhovuje daleko více než třeba známý Basecamp.

Jan Hlaváč Jednatel SKLV

„Freelo používáme už více než rok. Za nás, jako agenturu, která současně vede několik projektů, jde o neocenitelný komunikační nástroj. Nejvíce oceňujeme přehlednost a intuitivnost práce ve Freelu. To je obvzlášť důležité pro naše klienty, kteří přicházejí poprvné do styku s nástrojem tohoto typu. Freelo nám pomáhla držet si přehled o úkolech, jejich termínech a taktéž každá osoba, která je do projektu zapojená ví, co a kdy má splnit. Za nás Freelo jednoznačně doporučujeme.“

Michalis Katapodis Jednatel 3IT úspěšný eshop s.r.o.
David Hriech Zakladatel e-shopu 24TIME.cz
„Díky Freelu už nepraktikujeme spamováni emaily na všechny členy týmu. V kopiích se ztrácelo obrovské množství informací.“
Přečíst rozhovor

„Jakmile dostanu do Freela všechny své klienty—a fakt se na to těším—nebudu už v podstatě ani muset chodit na e‑mail. Úkoly si zadáme tam, všichni uvidí co se řeší a termíny přestanou být jen čísla.“

Dála Musil Marketingový stratég na volné noze
Rozhovor

„Jsem programátor a je pro mě důležité mít ve věcech jasno. Ne vždy klienti správně specifikují zadání – tomu se asi vyhnout nelze. Nicméně od zavedení Freela, jako hlavního kanálu pro zadávání požadavků, je to výrazně lepší. Klienti reagují rychleji, mají přehled o tom, kdy a co bude hotové a já navíc můžu vykázaný čas nad úkoly rovnou vyfakturovat, což je taky super.“

Josef Berger Externí konzultant v PragueBest
Mira Vlach Specialista na projektové řízení
„Freelo je už zralý a ustálený nástroj s výborným poměrem ceny k výkonu.“
Přečíst rozhovor

„Freelo je skvělý organizátor myšlenek a nápadů. Přiřazování úkolů, zadávání deadlines nebo sdílené soubory na jednom místě nám umožní rychlou realizaci projektů. Díky notifikacím nám nic neunikne.“

Gabriela Mlčochová Zakladatelka organizace Roundnet.cz

„Když jsem začínala s řízením projektů pro Greendata, otestovala jsem opravdu mnoho aplikací. Skončila jsem u Freela. Jednoduchá a přehledná aplikace, která nám pomohla nastolit pořádek ve všech projektech. Kolegové se s ní během chvíle naučili bez problému pracovat i přesto, že nejsou úplně zvyklí nástroje na projektový management využívat. Vše umocňuje bezproblémový a velmi přátelský zákaznický servis. Jsme velmi spokojeni.“

Tereza Kratěnová Green Project Coordinator

„Velkou komplikací při práci ve velkém týmu pro nás byla nekonečná e-mailová komunikace. Jednoduše jsme se v ní ztráceli. Každý odpovídal na jinou část vlákna a řešení čehokoli, zvlášť napříč týmy, bylo absolutně neefektivní. Proto jsme se rozhodli situaci změnit a vybrali si Freelo.

Jaromír Krpálek Šéf IT oddělení v Sanasport.cz
Případová studie

„Díky Freelu postupně měním chaos v řád. Jako programátor na volné noze mám totiž spoustu úkolů napříč projekty každý den. Mezi výhody Freela patří, že si na něj klienti velmi rychle zvykají a já mám přehled v termínech, penězích a v kalendáři.“

Pavel Szabo Full stack programátor

„Asi před půl rokem jsme řešili, jaký zvolíme program pro řízení našeho projektu, využívali jsme Basecamp, ale ten na nás působil chladně až cize. Po testování nespočtu kandidátů nám vyšel jako vítěz právě Freelo, velká výhoda je jeho přehlednost, komplexnost a samozřejmě český tým, se kterým jsme neustále v kontaktu a tím tak můžeme ovlivňovat i vývoj aplikace. Postupně jsme se s ním sžili a vše, z čeho pramení nová činnost, okamžitě vkládáme do Freela buď jako konkrétní anebo zatím neurčený úkol. Bez Freela by byl nyní život složitější, děkujeme Freelu, že nám zjednodušilo život :)“

Manuel Nuněz Zakladatel cashback portálu Alvarado.cz

Freelo je pro mne skvělý nástroj, který používají rovněž naši zákazníci a právě díky Freelo můžeme koordinovat celý projekt a vyhnout se složité emailové komunikaci. Freelo mi pomáhá dodržovat termíny a nastavit projektům a úkolům skvělý řád. Díky!“

Pavla Simonsen Zakladatelka Netstep.cz
Dála Musil Online marketér na volné noze
„Ve Freelu řeším spolupráci – jednotlivé úkoly z marketingového plánu, kampaně a všechny menší a krátkodobější záležitosti.“
Přečíst rozhovor

Freelo se stalo naším spolehlivým parťákem. Jednoduše propojuje interní tým s externisty a neztrácíme díky němu přehled o veškerých plánovanových, probíhajících i dokončených projektech.“

Mgr. Nikola Nevečeřalová Content Marketing Manager

„Když jsme začali řešit redesign e-shopu, přišla nám od grafika pozvánka do Freela. Rozkoukali jsme se poměrně rychle a zjistili jsme, že to je vlastně mnohem lepší než e-mail a OneDrive. Je super vědět, kdy přesně bude jaká funkce hotová, na kom který úkol visí nebo kde jsou jaké soubory. Freelo vneslo do naší komunikace opravdový přehled.“

David Hriech Majitel e-shopu 24time.cz

„Freelo mi vyhovuje hlavně kvůli jeho jednoduchosti a přehlednosti. Náš tým si ho rychle oblíbil a projekty díky němu posouváme kupředu mnohem rychleji.“

František Szabó Affiliate guru & Podnikatel

Chaos se změnil v řád s deadliny. Úkoly neutíkají. Freelo u nás ve firmě nyní stojí za každým projektem, kde je zainteresováno více lidí. Při rozhodování mezi dalšími project managment apps i ze zahraničí byla jedna z nejzásadnějších i intuitivnost prostředí. “

Jakub Jánošík Obchodní manažer

„Posledních 6 měsíců řešíme rozsáhlý redesign našeho webu. Kdyby nebylo Freela, tak v tom bude asi pěkný guláš. S celým týmem a s lidma z webové agentury řešíme prototyp, design a bude následovat programování. Za těch pár měsíců se Freelo natolik osvědčilo, že ho budeme nejspíš používat i pro interní komunikaci nad úkoly.“

Tomáš Reinbergr Zakladatel portálu VašeLiga.cz

„Freelo aneb evidence úkolů, jejich termínů, odpracovaného času a financí na jednom místě. Přidejte k tomu diskuzi nad problémy s týmem i klientem a můžete zahodit e-mail. Nebudete litovat.“

Jan Čech Děláme weby a e-shopy na míru

Freelo najde využití všude tam, kde se pracuje v týmech, je třeba koordinovat činnosti a hlídat termíny. Dále si dokážu představit využití pro osobní život, např. na plánování cest, svateb, dovolené, oslav či stavbu domu. Další velkou výhodou Freela je, že je kompletně v češtině.“

Lukáš Dubina Navrhuji a zlepšuji e-shopy
Rozhovor

„Grafik nám navrhoval vizitky – banalita, řeknete si. Ale když jsme později na Freelu viděli, kolik materiálu jsme kolem toho vyprodukovali, tak jsme byli docela překvapení. Díky Freelu v tom byl od začátku do konce pořádek a výsledkem jsou naše krásné vizitky. Díky!“

JUDr. Michal Kalenský Advokát & Insolvenční správce

Kapitáne, chop se kormidla
a zkus Freelo hned teď

14denní testovací plavbu máš zdarma a můžeš přizvat i celou posádku.
Potřebuješ poradit? Domluv si s námi bezplatnou online konzultaci.