Hlasuj o nových funkcích

Integrace

Slack
Google Drive
Dropbox
Gitlab
Toggl
Evernote
Integrace do Chrome - přidání úkolů ala Trello
Login / autorizace (OAuth) do freela pomocí google / facebook účtu
2-way integration with Google Calendar
Integrace do MS365 (Teams, Sharepoint, OneDrive,...)
Integromat
Raynet
Přihlášení pomocí microsoft cloud účtu -> organizace, která využívá cloud služeb MS a každý její domain uživatel má cloud účet.
Gmail - zadávání úkolů přímo z Gmailu
Github
Zapier
iDoklad
Google Calendar
Vyfakturuj.cz

Úkoly

Globální přehled úkolů - Inbox který půjde libovolně řadit
Odhady / alokování času k úkolům
Stav ukolu (otvoreny, v rieseni, pozastaveny, zatvoreny, ...)
V komentáři úkolu dát možnost odkázat na jiný úkol třeba pomocí ID (task3546, @task3546, ...)
Možnost přiřadit k úkolu více lidí, kteří jej mají řešit
Závislosti mezi úkoly - možnost zvolit, aby úkol A musel být splněn než začne úkol B
Opakované úkoly s možností opakovat každých X dní po dokončení
Možnost zadat termín podúkolu
Komentáře k podukolum
Zobrazovat kdo si už přečetl komentář
Pri sdileni to-do listu pres verejny odkaz bych uvital moznost rozkliknout si jednotlive ukoly a videt i zbyvajici podukoly.
Pokud vytvořím nový úkol do To-DO a chci použít šablonu, tak musím úkol dát uložit a potom mohu teprve přidat podúkoly ze šablony. Mohu samozřejmě vytvořit úkol rovnou ze šablony, ale to ho potom musím uložit a editovat název.
Moznost svázání šablony s To-do listem. V některých případech (servisní požadavek) používám stále stejnou šablonu. Suber by bylo, kdybych v daném todo dal přidat úkol a šablona by tam skočila sama bez dalšího klikání na šablony.
Pokud má úkol podúkoly a někdo klikne, že je úkol splněný i když podúkoly nejsou, mohlo by to upozornit, že podúkoly nejsou hotové.
u řešitele mít možnost říct, že je zastupován jinou osobou po dobu nemoci nebo dovolené, apod., Původní řešitel by zůstal a v závorce by byl zástup.
Labely/štítky k úkolům
Opakované úkoly
Vykazování času start/stop alá Toggl
Výpis úkolů, které jsem založil
Při psaní delších příspěvků zachovat vršek editoru zakotvený na vrchu stránky (pivotní řádek)
Zvolení priority úkolu (nizká, normální, vysoká)

Uživatelské rozhraní

Využít celou plochu obrazovky
Gannt chart pro plánování
Možnost náhledu videa (mp4, avi, wmv) přímo ve vlákně úkolu
Filtr podle termínu (Kdykoliv, tento týden, ..) na stránce "Přirazené úḱoly"
Mít možnost barevně zvýraznit jednotlivé To-Do listy.
Tmavý skin pro příjemnější práci v nočních hodinách?
Propojení více účtů s možností snadného přepínání
Přehlednější rozdělení připnutých informací pomocí různých ikonek připnutých informací
Na tlačítku "Uložit" odlišit (třeba barvou) stav, kdy došlo ke změně dat (a je tedy potřeba uložit) od stavu, kdy k žádné změně nedošlo (a není tedy potřeba ukládat)
Doplnit do filtrů uživatelů napříč systémem i filtr úkolů "bez přiřazení" - nejsem schopen vyfiltrovat nepřiřazené úkoly
Připnuté informace - možnost řazení
Možnost tvořit sprinty z jednotlivých úkolů, které přitom zůstávají v daných ToDo listech
Možnost vypnutí nepoužívaných funkcí (timetracking / fakturace) pro zvýšení přehlednosti
UI - Manuálne zadávanie času - Čas spustenia, ukončenia: Šípky hore/dole posunú čas v pevných alebo nastaviteľných intervaloch, napr.po polhodinách. Prvé stlačenie šípky čas na celú polhodinu zaokrúhli, potom po pol hodinách posúva.
Volitelné pořadí bloků na detailu projektu
Zobrazení úkolů pomocí kartiček ve sloupcích
Automatické zobrazení embed videa při vložení odkazu na Youtube
Při rolování dolů ponechat viditelnou horní lištu (aby stále bylo vidět o jaký se jedná projekt / ToDo list) včetně ovládacích tlačítek (To-Do listy, Poznámky, ...)

Notifikace

Nastavitelný čas kdy notifikace získávat (třeba vypnutí o víkendu)
Seskupování podobných notifikacíí
Možnost nastavit typy notifikací, které mě zajímají
Notifikace přímo do prohlížeče
Vypnutí notif Blíží se termíny (protože mi to vyskakuje každý den :-)
Možnost zapnout "focus mode" - notifikace se vypnou
Funkce připomenout mi úkol notifikací za stanovaný čas
Možnost přihlásit se k odběru To-Do listu
Nastavení připomenutí / vlastního termínu pro úkoly, abych je mohl zaurgovat

Funkce

Chatové okno ve stylu Facebooku
Grafické rozlišení starých a neaktivních úkolů
Formátování v tasku - tabulka
Uložení úkolu na později
Na přehledu aktivit u projektu mít možnost filtrovat
Přesun poznámky mezi projekty
Možnost posouvat hromadně termíny úkolů o N dnů
Myšlenková mapa projektu
Helpdesk modul pro automatické stahování emailů a jejich rozdělování řešitelům
Logovat v aktivitách smazání úkolu a to-do listu
Labely/štítky k souborům
TODO list - možnost nastavit výchozí přiřazení člověka u nových úkolů (přeposlaných třeba z emailů)
Nastavení jak zaokrouhlovat měřený čas (na 5, 15, ... min bloky)
"Moje priority úkolů" nejen na globálním dashboardu, ale i u každého projektu (s výpisem pouze ke konkrétnímu projektu)
centrum sdílení ... seznam kde existuje odkaz na veřejné sdílení úkolu nebo emailu pro zasílání podkladů
seznam projektů daného klienta (vč. archivovaných) - přístup přes nějaký adresář klientů
Poznámky - možnost vložit vodorovnou čáru či jiná možnost oddělit poznámky na bloky
Editor - možnost zvýraznit text pomocí zvýrazňovače (ideálně globálně kde je editor)
Plánování práce na úkolu - kdy, kdo a kolik času
Možnost označit a rozlišit kód v řádku nejenom na samostatném. Případně alternativa `` z markdown
Přidání další kontejnerové vrstvy nad projekty = možnost kategorizovat projekty. Dejme tomu, že mám 3 zákazníky a pro každého dělám 2 projekty. Chtěl bych mít možnost vytvořit si složku pro zákazníka a teprve do ní přidávat projekty.
Ukončení úkolu - možnost smazat i soubory, které jsou součásti úkolu (často citlivé data, které není potřeba zanechávat u úkolu)
Hromadné stažení všech souborů v projektu.
Všude uvést přesný datum a čas události při najetí myši nebo zapnutí na "před 4 hodiny". Zobrazit třeba v labelu, nebo to prostě po kliknutí zobrazit v normálním formátu. A po dalším zase zpět.
Hromadné stahování souborů
Hromadná fakturace napříč projekty
Roadmap k projektu na tajné URL
Vytvoření API
V prioritních úkolech do k názvu úkolu dát z jakého projektu/todo listu úkol pochází
Při přidávání úkolu volitelně přidat úkol rovnou do priorit
Stažení více příloh z jednoho příspěvku v diskusi najednou (jeden zip)
Stav splněných podúkolů u názvu úkolu v To-Do-Listu
Vytvoření šablon i pro To-Do listy
Export/Import Todo-listů
Zobrazení podúkolů v to-do listu (momentálně je u úkolu zobrazena pouze ikonka s počtem podúkolů v tooltipu) - např. kliknutím na ikonku otevřu/zavřu všechny podúkoly
Možnost přiřazování priority k úkolům.

Kalendář

Timeline jako alternativa ke kalendáři
Možnost odšrtnout úkol z kalendáře/agendy/dashboardu aniž bych musel chodit do detailu
Realtime aktualizace kalendáře, agendy atd - v jednom okně mám agendu v druhém okně vyřídím úkol, tak aby úkol už v agendě nebyl
Plánování schůzek a pozvání účastníků v rámci kalendáře.
Možnost zobrazit i splněné úkoly (přehled o průběhu projektu)
Kalendář - možnost si jednotlivé úkoly zobrazované v kalendáři značit vlastními barvami. Pro přehlednost.
Aby šel k úkolu přiřadit přesný čas
Úkoly s přesným časem, s časem od - do
V týdenním přehledu kalendáře vidět všechny tasky najednou - nepotřebuji tam vidět hodiny

Aplikace

Aplikace pro Windows
Aplikace pro Mac
Android aplikace: Bylo by dobré, pokud by se uměla překlápět na šířku (užitečné pro tablet)
Aplikace pro Timetracking jako ikona v SYSTRAY. Ovládaní časovače bez potřeby jít do Freela.
Mobilní aplikace iOS
Mobilní aplikace Android

Dashboard

Pod prioritní úkoly přidat okno pro poznámky
Vlastní filtr úkolů na domovské stránce (možnost přidat si filtr na zobrazení úkolů, kde jsem zmíněný pomocí @, možnost přidat si filtr dle data a podobně)

Diskuze

V diskuzi pod úkolem reakce na konkrétní komentáře
Při vložení linku na obrázek uložený na Dropboxu načíst náhled přímo do diskuse a nezobrazovat pouze prolink.
Skrýt nepotřebné komentáře v úkolu
Diskuze : Možnost změnit řazení od nejnovějšího po nejstarší - nové komentáře mít nahoře.
Uložený draft komentáře u úkolu, dokud jej nepřidám
Možnost někoho zmínit psaním @jménouživatele

Poznámky a Soubory

Přidat možnost notifikace ke komentáři u poznámek.
Přidávání komentáře ke konkrétní pasáži textu v poznámkách (stejněj jako např. ve word)
Soubory zobrazovat i v jiném než jenom velkém náhledu (užitečné zvláště tehdy, pokud se nejedná o obrázek; ikona pak pouze zabírá místo)
Verzování dokumentů, zvláště Poznámek, pro možnost vrátit se v případě potřeby k předchozí(m) verzi(ím)
Možnost soubory přejmenovat
Možnost připnout i soubory

Projekty

Moznost serazeni projektu, tak jak u ToDo listu a ukolu, chycenim a pretazenim nahoru nebo dolu
V položce Klient doplnit políčko na telefonni číslo
Mít požnost udělat nějaký základní popis projektu nad oblastí kde jsou připnuté informace
Pri vytvorení To-Do listu možnosť obmedziť práva viditeľnosti užívateľmi

Finance

Možnost povolit/zakázat viditelnost budgetu a výkazu u úkolů pro jednotlivé uživatele
Rozepisovat jednotlivé úkoly v todo listu jako položky na faktuře v idokladu. Aktuálně to vše spojí do jedné položky :)
Možnost naplánovat čas /finance u jednotlivých úkolů + notifikace při překročení.
Možnost výběru měny v projektu
Možnost zadat nákladovou položku k projektu/úkolu

E-maily

Možnost notifikace emailem na končící termíny do samostatného emailu
Možnost konfigurace denního souhrnu
E-mail s úkoly po termínu
Zaslat e-mail když mi někdo přiřadí úkol
Vytvořit úkol odesláním e-mailu na tajnou adresu

Reporting

Nastavení automatického reportu na email (měsíční budget na projekt a jeho přečerpání)
Souhrny nejen po jednotlivých dnech, ale možnost volby i po týdnech a měsících, abych věděl, jaký je trend hodin a vydělané částky za jednotlivé týdny

Výkazy

Strukturovaný výkaz (Projekt / Todo list / Úkol) s možnostmi volby viditelných hodnot a formátu (CSV / PDF).
Výkazy - chtěl bych vidět i to-do listy
Reporty -> Výkazy - možnost filtrovat podle štítků obdobně jako ve fakturaci
Přidat možnost pozastavit trackování času (kromě tlačítka "stop" umožnit i "pause").
Při dokončení úkolu vypnout timetracking
Pracujem formou, že moji "zamestnanci" mi fakturujú za odpracovaný čas. Potreboval by som vedieť, koľko aktuálne "dlžím" zamestnancom - to znamená, koľko mi zatiaľ nefakturovali.

API

API - možnost více tokenů s možností je pojmenovat, případně alespoň vidět seznam aplikací které API volají
API - seznam Uživatelů, se kterými sdílím projekty: id, name
Do API dať niečo ako "feed zmien", aby sme veškeré zmeny naprieč všetkými projektami vedeli hlasiť do jedného Slack kanálu. Stačí nám ten zoznam zmien, napojenie si už spravíme samy

￿Úkoly

Zamrznutí termínu po dokončení úkolu, tak aby šlo vidět, jestli byl úkol ukončený před a nebo po DL a kolik dní (počet dní v zeleném pozadí pokud před DL, počet dní v červeném pozadí pokud to bude po DL)

Navržené funkce (Po diskuzi některé zařadíme do hlasování)

Kalendář - možnost filtrovat úkoly podle štítků