Hlasuj o nových funkcích

Integrace

Slack
Google Drive
Dropbox
Fapi.cz
Gitlab
Toggl
Evernote
Invision - http://prntscr.com/e9nxc7
Integrace do Chrome - přidání úkolů ala Trello
Login / autorizace (OAuth) do freela pomocí google / facebook účtu
2-way integration with Google Calendar
Nextcloud
Integrace do MS365 (Teams, Sharepoint, OneDrive,...)
Integromat
iDoklad
Google Calendar
Vyfakturuj.cz

Úkoly

Labely/štítky k úkolům
Globální přehled úkolů - Inbox který půjde libovolně řadit
Odhady / alokování času k úkolům
Stav ukolu (otvoreny, v rieseni, pozastaveny, zatvoreny, ...)
V komentáři úkolu dát možnost odkázat na jiný úkol třeba pomocí ID (task3546, @task3546, ...)
Možnost přiřadit k úkolu více lidí, kteří jej mají řešit
Zvolení priority úkolu (nizká, normální, vysoká)
Závislosti mezi úkoly - možnost zvolit, aby úkol A musel být splněn než začne úkol B
Úplné vypnutí komentářů a možnosti komentovat
Opakované úkoly s možností opakovat každých X dní po dokončení
Možnost zadat termín podúkolu
Komentáře k podukolum
Zobrazovat kdo si už přečetl komentář
Opakované úkoly
Vykazování času start/stop alá Toggl
Výpis úkolů, které jsem založil
Při psaní delších příspěvků zachovat vršek editoru zakotvený na vrchu stránky (pivotní řádek)

Notifikace

Funkce připomenout mi úkol notifikací za stanovaný čas
Nastavitelný čas kdy notifikace získávat (třeba vypnutí o víkendu)
Seskupování podobných notifikacíí
Možnost nastavit typy notifikací, které mě zajímají
Notifikace přímo do prohlížeče
Vypnutí notif Blíží se termíny (protože mi to vyskakuje každý den :-)
Nastavení připomenutí / vlastního termínu pro úkoly, abych je mohl zaurgovat
Možnost zapnout "focus mode" - notifikace se vypnou
Možnost přihlásit se k odběru To-Do listu

Uživatelské rozhraní

Využít celou plochu obrazovky
Gannt chart pro plánování
Možnost náhledu videa (mp4, avi, wmv) přímo ve vlákně úkolu
Filtr podle termínu (Kdykoliv, tento týden, ..) na stránce "Přirazené úḱoly"
Mít možnost barevně zvýraznit jednotlivé To-Do listy.
Tmavý skin pro příjemnější práci v nočních hodinách?
Propojení více účtů s možností snadného přepínání
Přehlednější rozdělení připnutých informací pomocí různých ikonek připnutých informací
Na tlačítku "Uložit" odlišit (třeba barvou) stav, kdy došlo ke změně dat (a je tedy potřeba uložit) od stavu, kdy k žádné změně nedošlo (a není tedy potřeba ukládat)
Při rolování dolů ponechat viditelnou horní lištu (aby stále bylo vidět o jaký se jedná projekt / ToDo list) včetně ovládacích tlačítek (To-Do listy, Poznámky, ...)
Doplnit do filtrů uživatelů napříč systémem i filtr úkolů "bez přiřazení" - nejsem schopen vyfiltrovat nepřiřazené úkoly
Volitelné pořadí bloků na detailu projektu
Zobrazení úkolů pomocí kartiček ve sloupcích
Automatické zobrazení embed videa při vložení odkazu na Youtube

Funkce

Chatové okno ve stylu Facebooku
Grafické rozlišení starých a neaktivních úkolů
Formátování v tasku - tabulka
Uložení úkolu na později
Seznam diskusí, které sleduji, ale nemám v nich poslední slovo
Na přehledu aktivit u projektu mít možnost filtrovat
Přesun poznámky mezi projekty
Možnost posouvat hromadně termíny úkolů o N dnů
Myšlenková mapa projektu
Tlačítko MÉ ÚKOLY, které zobrazí všechny úkoly daného uživatele, tzn. bez ohledu na to, v jakém jsou projektu.
Helpdesk modul pro automatické stahování emailů a jejich rozdělování řešitelům
Logovat v aktivitách smazání úkolu a to-do listu
Labely/štítky k souborům
Sdílení TO-DO listů přes veřejný odkaz - zobrazit pouze nevyřízené
TODO list - možnost nastavit výchozí přiřazení člověka u nových úkolů (přeposlaných třeba z emailů)
Nastavení jak zaokrouhlovat měřený čas (na 5, 15, ... min bloky)
Hromadné stahování souborů
Hromadná fakturace napříč projekty
Roadmap k projektu na tajné URL
Vytvoření API
V prioritních úkolech do k názvu úkolu dát z jakého projektu/todo listu úkol pochází
Při přidávání úkolu volitelně přidat úkol rovnou do priorit
Stažení více příloh z jednoho příspěvku v diskusi najednou (jeden zip)
Stav splněných podúkolů u názvu úkolu v To-Do-Listu
Vytvoření šablon i pro To-Do listy
Export/Import Todo-listů

Kalendář

Timeline jako alternativa ke kalendáři
Možnost odšrtnout úkol z kalendáře/agendy/dashboardu aniž bych musel chodit do detailu
Realtime aktualizace kalendáře, agendy atd - v jednom okně mám agendu v druhém okně vyřídím úkol, tak aby úkol už v agendě nebyl
Plánování schůzek a pozvání účastníků v rámci kalendáře.
Možnost zobrazit i splněné úkoly (přehled o průběhu projektu)
Aby šel k úkolu přiřadit přesný čas
Úkoly s přesným časem, s časem od - do
V týdenním přehledu kalendáře vidět všechny tasky najednou - nepotřebuji tam vidět hodiny

Aplikace

Aplikace pro Windows
Aplikace pro Mac
Android aplikace: Bylo by dobré, pokud by se uměla překlápět na šířku (užitečné pro tablet)
Mobilní aplikace iOS
Mobilní aplikace Android

Dashboard

Pod prioritní úkoly přidat okno pro poznámky
Posunout "Nejnovější diskuze u projektů" nad "Výkazy & Souhrny", tzn. určitě NAD "Nejnovější aktivity u projektů".
Vlastní filtr úkolů na domovské stránce (možnost přidat si filtr na zobrazení úkolů, kde jsem zmíněný pomocí @, možnost přidat si filtr dle data a podobně)

Diskuze

V diskuzi pod úkolem reakce na konkrétní komentáře
Při vložení linku na obrázek uložený na Dropboxu načíst náhled přímo do diskuse a nezobrazovat pouze prolink.
Dát do editoru smilepicker - pro emoji ikonky
Skrýt nepotřebné komentáře v úkolu
Uložený draft komentáře u úkolu, dokud jej nepřidám
Možnost někoho zmínit psaním @jménouživatele

Poznámky a Soubory

Přidat možnost notifikace ke komentáři u poznámek.
Přidávání komentáře ke konkrétní pasáži textu v poznámkách (stejněj jako např. ve word)
Soubory zobrazovat i v jiném než jenom velkém náhledu (užitečné zvláště tehdy, pokud se nejedná o obrázek; ikona pak pouze zabírá místo)
Verzování dokumentů, zvláště Poznámek, pro možnost vrátit se v případě potřeby k předchozí(m) verzi(ím)
Možnost soubory přejmenovat
Možnost připnout i soubory

Projekty

Moznost serazeni projektu, tak jak u ToDo listu a ukolu, chycenim a pretazenim nahoru nebo dolu
V položce Klient doplnit políčko na telefonni číslo
Mít požnost udělat nějaký základní popis projektu nad oblastí kde jsou připnuté informace
Pri vytvorení To-Do listu možnosť obmedziť práva viditeľnosti užívateľmi

Finance

Možnost povolit/zakázat viditelnost budgetu a výkazu u úkolů pro jednotlivé uživatele
Rozepisovat jednotlivé úkoly v todo listu jako položky na faktuře v idokladu. Aktuálně to vše spojí do jedné položky :)
Možnost naplánovat čas /finance u jednotlivých úkolů + notifikace při překročení.
Možnost výběru měny v projektu
Možnost zadat nákladovou položku k projektu/úkolu

E-maily

Možnost notifikace emailem na končící termíny do samostatného emailu
Možnost konfigurace denního souhrnu
E-mail s úkoly po termínu
Zaslat e-mail když mi někdo přiřadí úkol
Vytvořit úkol odesláním e-mailu na tajnou adresu

Reporting

Nastavení automatického reportu na email (měsíční budget na projekt a jeho přečerpání)
Souhrny nejen po jednotlivých dnech, ale možnost volby i po týdnech a měsících, abych věděl, jaký je trend hodin a vydělané částky za jednotlivé týdny

Navržené funkce (Po diskuzi některé zařadíme do hlasování)

Notifikace na splneny To-Do list
"Moje priority úkolů" nejen na globálním dashboardu, ale i u každého projektu (s výpisem pouze ke konkrétnímu projektu)
Vytvoření přílohy k faktuře pro grafiky - fotka zpracované grafiky, název zakázky, cena jednotlivých položek
U starých úkolů je m.j. možnost Obnovit, což je super. Uvítali bychom i možnost definitivního (úplného) odstranění, a to nejlépe vč. všeho přidruženého k danému starému úkolu, tzn. i automatického odstranění (tzn. zobrazování) aktivit, atd.
Na domovské stránce (Dashboard) přidat k současným záložkám (Přiřazené úkoly, Moje priority úkolů a Sledované úkoly) ještě MOJE ÚKOLY.
Zkusit nějak šikovně vyřešit rychlé zobrazení (např. rozbalovací, jako jsou např. Projekty a Reporty) To-Do listů v konkrétním projektu, kde by byla tím pádem super rychlá volba přejít jedním kliknutím na konkrétní To-Do list rovnou s dashboard.
Nastavení připomenutí úkolu přesně s časem + X minut, hodin či dní předem, a to především formou e-mailu.
Možnost přidat podúkoly rovnou ze seznamu to-do listů (nyní musím jít do detailu úkolu)
Zobrazení podúkolů v to-do listu (momentálně je u úkolu zobrazena pouze ikonka s počtem podúkolů v tooltipu) - např. kliknutím na ikonku otevřu/zavřu všechny podúkoly
Měření času viditelné jen pro mě (skryté pro klienta) - tj. i včetně rozpočtu
Zobrazení časové dotace na práci. Pokud budu mít pracovníka a tomu zadám úkol, tak mu chci i nastavit kolik má na práci času. Celé by se to pak přepočítalo podle hodinové sazby pracovníka a bylo by to vidět v budgetu projektu.
Možnost přidat počet hodin a nebo budget k úkolům. V současné době jde přidat pouze budget k To-Do listu.
Pro všechny kapitány, kteří při své plavbě v podnikatelských vodách využívají kvalitní nástroje, jako např. (samozřejmě) Freelo, ale i stejně kvalitní CRM, tzn. (předpokládám) Raynet, navrhuji propojení těchto dvou úžasných nástrojů. Obě tyto skvělé aplik
Možnost, aby kapitán mohl přiřazovat pracovníkům prioritu k úkolům.
Formátování pomocí MarkDown
Rozšířené možnosti oprávnění uživatelů v rámci projektu, to-do listů a úkolů. Možnost nastavení, že uživatel smí jen do úkolů, kde je označený a všechny ostatní nevidí
Možnost hromadně smazat přílohy v rámci úkolu - ikdyž jsem tam přílohy nenahrál
Možnost stahnutí všech příloh/souborů z projektu. Nebo ideálně i možnost zazálohování celeho Freela do rozumné adresářové struktury. Pak by šlo si třeba jednou za rok udělat zálohu svých projektů a úkolů u sebe na serveru.
Strukturovaný výkaz (Projekt / Todo list / Úkol) s možnostmi volby viditelných hodnot a formátu (CSV / PDF).