Hlasuj o nových funkcích

Integrace

Slack
Google Drive
Dropbox
Gitlab
Toggl
Evernote
Integrace do Chrome - přidání úkolů ala Trello
Login / autorizace (OAuth) do freela pomocí google / facebook účtu
2-way integration with Google Calendar
Integrace do MS365 (Teams, Sharepoint, OneDrive,...)
Integromat
Raynet
Přihlášení pomocí microsoft cloud účtu -> organizace, která využívá cloud služeb MS a každý její domain uživatel má cloud účet.
Gmail - zadávání úkolů přímo z Gmailu
Github
Zapier
Napojení fakturace na Flexibee
HubSpot
Clockify
Napojiť na fakturačný systém FAPI a SuperFakturu
Fakturovac.cz - faktury zdarma
iDoklad
Google Calendar
Vyfakturuj.cz

Úkoly

Globální přehled úkolů - Inbox který půjde libovolně řadit
Odhady / alokování času k úkolům
Stav ukolu (otvoreny, v rieseni, pozastaveny, zatvoreny, ...)
V komentáři úkolu dát možnost odkázat na jiný úkol třeba pomocí ID (task3546, @task3546, ...)
Možnost přiřadit k úkolu více lidí, kteří jej mají řešit
Závislosti mezi úkoly - možnost zvolit, aby úkol A musel být splněn než začne úkol B
Opakované úkoly s možností opakovat každých X dní po dokončení
Možnost zadat termín podúkolu
Komentáře k podukolum
Zobrazovat kdo si už přečetl komentář
Zamrznutí termínu po dokončení úkolu, tak aby šlo vidět, jestli byl úkol ukončený před a nebo po DL a kolik dní (počet dní v zeleném pozadí pokud před DL, počet dní v červeném pozadí pokud to bude po DL)
Pri sdileni to-do listu pres verejny odkaz bych uvital moznost rozkliknout si jednotlive ukoly a videt i zbyvajici podukoly.
Pokud vytvořím nový úkol do To-DO a chci použít šablonu, tak musím úkol dát uložit a potom mohu teprve přidat podúkoly ze šablony. Mohu samozřejmě vytvořit úkol rovnou ze šablony, ale to ho potom musím uložit a editovat název.
Moznost svázání šablony s To-do listem. V některých případech (servisní požadavek) používám stále stejnou šablonu. Suber by bylo, kdybych v daném todo dal přidat úkol a šablona by tam skočila sama bez dalšího klikání na šablony.
Pokud má úkol podúkoly a někdo klikne, že je úkol splněný i když podúkoly nejsou, mohlo by to upozornit, že podúkoly nejsou hotové.
u řešitele mít možnost říct, že je zastupován jinou osobou po dobu nemoci nebo dovolené, apod., Původní řešitel by zůstal a v závorce by byl zástup.
Slučování duplicitních úkolů. Pokud někdo vytvoří úkol, který už ale vytvořen je, tak abych ho mohl označit jako duplikát. Nejlépe aby v duplikátu se objevila informace o původním úkolu a archivoval se. Uživateli se jen objeví notifikace, že úkol se řeší
Hromadná práce s úkoly - např. kliknutím na řádek + SHIFT označím XY úkolů a nastavím jim společný termín i uživatele, který označené úkoly má vyřešit. Nebo všechny označené úkoly třeba smažu, nebo přesunu ...
Možnost přiřadit úkolu termín splnění nejen z kalendáře, ale třeba i jinou obecnou lhůtou (15 dnů, 10 pracovních dnů...), která by se mohla odvíjet buď od ručního zadání startu, nebo od splnění předchozího úkolu.
Možnost určit připomínku úkolu už při jeho zakládání
Pro generování štítků rozšířit barevnou škálu a umožnit tvorbu vlastních odstínů.
Funkce propojený, související úkol s jiným úkolem, nemusí se tak na něj odkazovat v komentářích
@úkol - oslovení všech lidí v rámci to-do-listu - příklad: mám v to-do-listu 10 lidí v úkolu 2 lidi na upozornění. Těm 10 chci poslat jednorázové upozornění.
Labely/štítky k úkolům
Opakované úkoly
Vykazování času start/stop alá Toggl
Výpis úkolů, které jsem založil
Při psaní delších příspěvků zachovat vršek editoru zakotvený na vrchu stránky (pivotní řádek)
Zvolení priority úkolu (nizká, normální, vysoká)

Uživatelské rozhraní

Využít celou plochu obrazovky
Gannt chart pro plánování
Možnost náhledu videa (mp4, avi, wmv) přímo ve vlákně úkolu
Filtr podle termínu (Kdykoliv, tento týden, ..) na stránce "Přirazené úḱoly"
Mít možnost barevně zvýraznit jednotlivé To-Do listy.
Tmavý skin pro příjemnější práci v nočních hodinách?
Propojení více účtů s možností snadného přepínání
Přehlednější rozdělení připnutých informací pomocí různých ikonek připnutých informací
Na tlačítku "Uložit" odlišit (třeba barvou) stav, kdy došlo ke změně dat (a je tedy potřeba uložit) od stavu, kdy k žádné změně nedošlo (a není tedy potřeba ukládat)
Doplnit do filtrů uživatelů napříč systémem i filtr úkolů "bez přiřazení" - nejsem schopen vyfiltrovat nepřiřazené úkoly
Připnuté informace - možnost řazení
Možnost tvořit sprinty z jednotlivých úkolů, které přitom zůstávají v daných ToDo listech
Možnost vypnutí nepoužívaných funkcí (timetracking / fakturace) pro zvýšení přehlednosti
UI - Manuálne zadávanie času - Čas spustenia, ukončenia: Šípky hore/dole posunú čas v pevných alebo nastaviteľných intervaloch, napr.po polhodinách. Prvé stlačenie šípky čas na celú polhodinu zaokrúhli, potom po pol hodinách posúva.
Možnost drag-n-drop přesunu uzavřeného úkolu stejně jako otevřeného
V seznamu členů nějakým způsobem označit Projekťáky/Kapitány aby to bylo vždy zřejmé.
Výkazy - ukázat/skrýt poznámky na všech zobrazených záznamech
Skrytí nabídky priorit opětovným kliknutím na ikonu priority (tzv. toggle) stejně jako při zobrazení a skrytí nabídky štítků
Rozbalování a sbalování podúkolů a to-to listů na domovské stránce (i v aplikacích), pro zvýšení přehlednosti.
Do menu "To-Do listy, Poznámky, ..., Fakturace" přidat tlačítko "Připnuté informace" a po kliknutí je zobrazit v modálním okně. Jinak se musím vrátit na detail projektu a pak....
"Dark" verze Freela -> úleva pro oči
Štitky - možnost vybrat štítky úkolů při jeho vytváření.
Zobrazovat v okně našeptávače i To-Do listy (po vzoru projektů nebo uživatelů)
Admin účet pro správu uživatelů
Skrytí jednotlivých větších funkcí - Vizuální "zpřehlednění" - Někdo třeba "Time tracking" nevyužívá.
Při přidávání úkolů ze šablony řadit šablony podle abecedy, ne doby jejich vytvoření.
Volitelné pořadí bloků na detailu projektu
Zobrazení úkolů pomocí kartiček ve sloupcích
Automatické zobrazení embed videa při vložení odkazu na Youtube
Při rolování dolů ponechat viditelnou horní lištu (aby stále bylo vidět o jaký se jedná projekt / ToDo list) včetně ovládacích tlačítek (To-Do listy, Poznámky, ...)

Notifikace

Nastavitelný čas kdy notifikace získávat (třeba vypnutí o víkendu)
Seskupování podobných notifikacíí
Možnost nastavit typy notifikací, které mě zajímají
Notifikace přímo do prohlížeče
Vypnutí notif Blíží se termíny (protože mi to vyskakuje každý den :-)
Možnost zapnout "focus mode" - notifikace se vypnou
Možnost, aby chodili připomínky do e-mailu
Možnost notifikace na e-mail po liku příspěvku
Funkce připomenout mi úkol notifikací za stanovaný čas
Možnost přihlásit se k odběru To-Do listu
Nastavení připomenutí / vlastního termínu pro úkoly, abych je mohl zaurgovat

Funkce

Chatové okno ve stylu Facebooku
Grafické rozlišení starých a neaktivních úkolů
Formátování v tasku - tabulka
Uložení úkolu na později
Na přehledu aktivit u projektu mít možnost filtrovat
Přesun poznámky mezi projekty
Možnost posouvat hromadně termíny úkolů o N dnů
Myšlenková mapa projektu
Helpdesk modul pro automatické stahování emailů a jejich rozdělování řešitelům
Logovat v aktivitách smazání úkolu a to-do listu
Labely/štítky k souborům
TODO list - možnost nastavit výchozí přiřazení člověka u nových úkolů (přeposlaných třeba z emailů)
Nastavení jak zaokrouhlovat měřený čas (na 5, 15, ... min bloky)
"Moje priority úkolů" nejen na globálním dashboardu, ale i u každého projektu (s výpisem pouze ke konkrétnímu projektu)
centrum sdílení ... seznam kde existuje odkaz na veřejné sdílení úkolu nebo emailu pro zasílání podkladů
seznam projektů daného klienta (vč. archivovaných) - přístup přes nějaký adresář klientů
Poznámky - možnost vložit vodorovnou čáru či jiná možnost oddělit poznámky na bloky
Editor - možnost zvýraznit text pomocí zvýrazňovače (ideálně globálně kde je editor)
Plánování práce na úkolu - kdy, kdo a kolik času
Možnost označit a rozlišit kód v řádku nejenom na samostatném. Případně alternativa `` z markdown
Přidání další kontejnerové vrstvy nad projekty = možnost kategorizovat projekty. Dejme tomu, že mám 3 zákazníky a pro každého dělám 2 projekty. Chtěl bych mít možnost vytvořit si složku pro zákazníka a teprve do ní přidávat projekty.
Ukončení úkolu - možnost smazat i soubory, které jsou součásti úkolu (často citlivé data, které není potřeba zanechávat u úkolu)
Hromadné stažení všech souborů v projektu.
Všude uvést přesný datum a čas události při najetí myši nebo zapnutí na "před 4 hodiny". Zobrazit třeba v labelu, nebo to prostě po kliknutí zobrazit v normálním formátu. A po dalším zase zpět.
Přidat možnost řadit poznámky podle abecedy
Přidat do šablony plovoucí termíny, které budou relativní k termínu, jenž při zakládání projektu zadám.
K profilu přidat pozici/oddělení/volný popis a zobrazovat ho v medailoncích skrz celým Freelem a ve výběru "Přidat/Odebrat sledující" alespoň jako tooltip. Např. pro use-case: přes 30 lidí v projektu, oddělení kde se častěji střídají zaměstnanci a já potř
Proměnné v názvu úkolu, například při opakovaných úkolech - možnost dosadit proměnnou měsíce a roku {mm}/{rrrr}
Vyhledávání v úkolech, podúkolech, diskuzích pomocí kliknutí na #hastag.
Možnost měnit u úkolu úroveň, tj. posunout ho o úroveň výš (vytvořit z něj to-do list)/ o úroveň níž (vytvořit z něj podúkol)
Štítky pro To-Do listy
Vytvořit úkol pro "štítek" (při zakládání úkolu k výběru PROJEKT a To-Do list přidat možnost "Nebo štítek" a přiřadit tak úkol všem To-Do listům, které mají daný štítek, nezávisle na zvoleném projektu a to-to listu.
Kapacitní plánování např. mám skupinu 6 podřízených, kterým zadám úkoly, kdy každý zabere různě času. Je třeba co nejlépe vytížit pracovní kapacitu tak, aby někdo neměl práce moc a nestíhal tak dělat další úkoly. Nebo naopak málo. Ideální stav by byl, kdy
Vytváranie skupín užívateľov
Hromadné stahování souborů
Hromadná fakturace napříč projekty
Roadmap k projektu na tajné URL
Vytvoření API
V prioritních úkolech do k názvu úkolu dát z jakého projektu/todo listu úkol pochází
Při přidávání úkolu volitelně přidat úkol rovnou do priorit
Stažení více příloh z jednoho příspěvku v diskusi najednou (jeden zip)
Stav splněných podúkolů u názvu úkolu v To-Do-Listu
Vytvoření šablon i pro To-Do listy
Export/Import Todo-listů
Zobrazení podúkolů v to-do listu (momentálně je u úkolu zobrazena pouze ikonka s počtem podúkolů v tooltipu) - např. kliknutím na ikonku otevřu/zavřu všechny podúkoly
Možnost přiřazování priority k úkolům.

Kalendář

Timeline jako alternativa ke kalendáři
Možnost odšrtnout úkol z kalendáře/agendy/dashboardu aniž bych musel chodit do detailu
Realtime aktualizace kalendáře, agendy atd - v jednom okně mám agendu v druhém okně vyřídím úkol, tak aby úkol už v agendě nebyl
Plánování schůzek a pozvání účastníků v rámci kalendáře.
Možnost zobrazit i splněné úkoly (přehled o průběhu projektu)
Kalendář - možnost si jednotlivé úkoly zobrazované v kalendáři značit vlastními barvami. Pro přehlednost.
možnost filtrovat úkoly podle štítků
Zobrazit v calendar view například malé kolečko dle barvy štítku, abych mohl úkoly jednotlivě rozdělit na první pohled (dle daných štítků) a věděl, co nemusím řešit
Aby šel k úkolu přiřadit přesný čas
Úkoly s přesným časem, s časem od - do
V týdenním přehledu kalendáře vidět všechny tasky najednou - nepotřebuji tam vidět hodiny

Aplikace

Aplikace pro Windows
Aplikace pro Mac
Android aplikace: Bylo by dobré, pokud by se uměla překlápět na šířku (užitečné pro tablet)
Aplikace pro Timetracking jako ikona v SYSTRAY. Ovládaní časovače bez potřeby jít do Freela.
Desktopová aplikace pro macOS, aby nemusel být člověk v prohlížeči. Projekt catalyst by z toho měl udělat relativně rychlý rpoces sic app je již pro iOS.
Vytvořit widget pro Android, kde budou jednotlive projekty prehledne sesazeny a bude u nich videt postupnrealizace. Po kliknuti na projekt se pak presunete do Freela a otevrete todolist projektů.
Mobilní aplikace iOS
Mobilní aplikace Android

Dashboard

Pod prioritní úkoly přidat okno pro poznámky
Řadit filtry např. pomocí drag&drop podle svých potřeb. Nyní se řadí automaticky podle toho, jak v čase byly vytvořeny
Mít možnost dokončit úkol na jedno kliknutí přímo z dashboardu.
Možnost vyfiltrovat úkoly, které nemají štítek X
Sdílet úkoly z uloženého filtru na dashboardu pomocí tajné veřejné adresy.
Vlastní filtr úkolů na domovské stránce (možnost přidat si filtr na zobrazení úkolů, kde jsem zmíněný pomocí @, možnost přidat si filtr dle data a podobně)

Diskuze

V diskuzi pod úkolem reakce na konkrétní komentáře
Při vložení linku na obrázek uložený na Dropboxu načíst náhled přímo do diskuse a nezobrazovat pouze prolink.
Skrýt nepotřebné komentáře v úkolu
Diskuze : Možnost změnit řazení od nejnovějšího po nejstarší - nové komentáře mít nahoře.
Uložený draft komentáře u úkolu, dokud jej nepřidám
Možnost někoho zmínit psaním @jménouživatele

Poznámky a Soubory

Přidat možnost notifikace ke komentáři u poznámek.
Přidávání komentáře ke konkrétní pasáži textu v poznámkách (stejněj jako např. ve word)
Soubory zobrazovat i v jiném než jenom velkém náhledu (užitečné zvláště tehdy, pokud se nejedná o obrázek; ikona pak pouze zabírá místo)
Verzování dokumentů, zvláště Poznámek, pro možnost vrátit se v případě potřeby k předchozí(m) verzi(ím)
Možnost soubory přejmenovat
Možnost připnout i soubory

Projekty

Moznost serazeni projektu, tak jak u ToDo listu a ukolu, chycenim a pretazenim nahoru nebo dolu
V položce Klient doplnit políčko na telefonni číslo
Mít požnost udělat nějaký základní popis projektu nad oblastí kde jsou připnuté informace
WIKI - prostor pro strukturovanou firemní wiki
Možnost nastavení řazení projektů - podle vzniku nebo abecedně
Možnost vytvoření složek do kterých by se vkládaly jednotlivé projekty - tím rozdělit například různé úseky ve společnosti
Kategorizace projektů (když jenom štítky nestačí)
Štítky na projektu viditelné pro všechny uživatele (obdobné štítky jako na úkolech)
Upravit štítky u projektů ve stejném stylu jako jsou u úkolů (barevnost/editace)
Pri vytvorení To-Do listu možnosť obmedziť práva viditeľnosti užívateľmi

Finance

Možnost povolit/zakázat viditelnost budgetu a výkazu u úkolů pro jednotlivé uživatele
Rozepisovat jednotlivé úkoly v todo listu jako položky na faktuře v idokladu. Aktuálně to vše spojí do jedné položky :)
Možnost naplánovat čas /finance u jednotlivých úkolů + notifikace při překročení.
V měření času udělat shlukování času v jednom dni k jednomu úkolu tak jak to dělá Toggl
Ve výkazy k fakturaci mít možnost si uložit vlastní filtry, ať nemusíme pokaždé naklikávat.
TO-DO listy: Přidat možnost nastavení hodinového rozpočtu, nejen finančního
Měření času i na úrovni podůkolů
Možnost dvou odlišných odměn v rámci jednoho úkolu za časovou jednotku.
Ve výkazech sumarizovat hodiny dle úkolu, tak abych viděl za den pouze celkový čas za daný úkol, i když jsem na něm během dne pracoval vícekrát
Možnost výběru měny v projektu
Možnost zadat nákladovou položku k projektu/úkolu

E-maily

Možnost notifikace emailem na končící termíny do samostatného emailu
Možnost konfigurace denního souhrnu
E-mail s úkoly po termínu
Zaslat e-mail když mi někdo přiřadí úkol
Vytvořit úkol odesláním e-mailu na tajnou adresu

Reporting

Nastavení automatického reportu na email (měsíční budget na projekt a jeho přečerpání)
Souhrny nejen po jednotlivých dnech, ale možnost volby i po týdnech a měsících, abych věděl, jaký je trend hodin a vydělané částky za jednotlivé týdny

Výkazy

Strukturovaný výkaz (Projekt / Todo list / Úkol) s možnostmi volby viditelných hodnot a formátu (CSV / PDF).
Výkazy - chtěl bych vidět i to-do listy
Reporty -> Výkazy - možnost filtrovat podle štítků obdobně jako ve fakturaci
Přidat možnost pozastavit trackování času (kromě tlačítka "stop" umožnit i "pause").
Při dokončení úkolu vypnout timetracking
Pracujem formou, že moji "zamestnanci" mi fakturujú za odpracovaný čas. Potreboval by som vedieť, koľko aktuálne "dlžím" zamestnancom - to znamená, koľko mi zatiaľ nefakturovali.

API

API - možnost více tokenů s možností je pojmenovat, případně alespoň vidět seznam aplikací které API volají
API - seznam Uživatelů, se kterými sdílím projekty: id, name
Do API dať niečo ako "feed zmien", aby sme veškeré zmeny naprieč všetkými projektami vedeli hlasiť do jedného Slack kanálu. Stačí nám ten zoznam zmien, napojenie si už spravíme samy
API - podúkoly

To-Do listy

Možnost řazení To-Do listů podle toho, kdy naposled u nich byla provedena změna, tzn. nejaktuálnější To-Do listy by byly nahoře (aby se nemuselo scrollovat až bůhví kam), neaktuální potom dole.
U to-do-listu možnost nastavit implicitního řešitele a implicitní seznam „Upozorňovat další uživatele“ – toto nastavení by se automaticky přenášelo do nově tvořených úkolů v tomto to-do-listu
Možnost skrýt vybrané úkoly / todo listy z veřejného (zdíleného) odkazu.
Při změně přiřazení To-Do listu změnit přiřazení řešitele nejen pro aktivní úkoly, ale i pro opakující se, které nebyly ještě vytvořené.

Export

Do exportovaného csv souboru zaznamenat přesné údaje o vzniku a prním uložení v Měření času - cílem je mít přesné informace kdy byl záznam proveden. Vadí mi, že si to uživatelé mohou upravovat.

Timetracking

Zobrazení odtrackovaného času ve veřejném odkazu u každého úkolu s možností skrytí při vytváření odkazu, pokud by to někdo uvádět nechtěl
Zlepšit editaci času. Je nešikovné, jak tam nastakuje to H a kurzor po zakliknutí skáče na konec řádku.
Změnit zobrazení zalogovaného času v tascích a v přehledech z "4:33h" na "4h 33m"

Navržené funkce (Po diskuzi některé zařadíme do hlasování)

Možnost nastavení resetování času u To-Do listů
úprava vizualizace poznámek v Poznámkách u Projektu (zmenšení, přímé zobrazení textace...)
Možnost nastavení resetování času u To-Do listů
Reporting - řazení nejen po dnech, ale také po To-do listech (projektech)
Modul pro granty/dotace: Nektere projekty jsou zaroven granty/dotacemi. U nich by bylo dobre videt, kdy byla dotace schvalena, jake ma cislo smlouovy, kolik jsme dostali oproti pozadovane castce, do kdy mame udelat vyuctovani a zaverecnou zpravu. Dalo by
Možnost filtrovat nepřečtené notifikace nebo možnost řadit je na začátek seznamu
při rychlém vytvoření úkolu (alt+shift+n) možnost vybrat již štítek (a nemuset chodit na detail úkolu a tam ho vybírat)
Přidání možnosti rychlé citace komentáře ve vláknu - dlouhým podržením se označí zpráva a vloží se jako citace do těla mé zprávy a já ji mohu okomentovat.
Při vytvoření úkolu emailem označit jako tvůrce odesílatele emailu.
Možnost dodatečně doplnit/změnit hodinovou sazbu (+ zpětné přepočítání odpracovaných hodin, pokud dříve nebylo zadáno)
Pokud někdo zadá návrh na novou funkci na stránce https://www.freelo.cz/nove-funkce/#navrhni, tak po odeslání návrhu zobrazit potvrzující hlášku (nejsem si jist, zda můj návrh v pořádku dorazil).
Na místo vytvoření úkolů ze šablony od aktuálního dne (start projektu) dát uživatelům možnost vyplnit do editu libovolné datum (Když makám na projektu, tak zpravidla dopředu vím, kdy bude den "D". Vím to cca rok dopředu a to taky nastavuji jako start proj
...ektu) Screen zde: http://screen.ph7.cz/freelo-sablona-shiftdate.png
Mini úprava, mega zpříjemnění: zobrazit time tracking přímo v záložce (v tagu <title>), aby bylo stále vidět že je tracker aktivní
dopnění součtů času a peněz do exportu výkazů
Možnost zadat speciální úkol více řešitelům tak, aby musel každý z nich splnit (nikoli že se označí úkol jako splněný poté, co první z řešitelů splní)
Mít v úkolu možnost označit jej jako splněný = čeká na kontrolu zadavatelem (není tedy ještě uzavřen, ale má status např. "Ke kontrole"). Zadavatel by jej po kontrole buď uzavřel, nebo vrátil řešiteli.
Export sloučeného měření za celý úkol - v případě víc měření na jednom úkolu možnost stáhnout export se sloučeným měření za celý úkol
Prosím, pokud by ocenili také ostatní, automatické resetování rozpočtu u todo listů, obdobně jak na úrovni projektu
Mít možnost měnit pořadí filtrů a přiřadit filtrům barvu a ikonu. Nyní jsou všechny modré s kancelářskou sponkou.
Když zadám v názvu nového úkolu datum, přiřadí to úkolu termín (ala google calendar - 9:00 Dominik založí na 9:00 událost s názvem Dominik). Takže třeba * 1.9.2020 Spuštění e-shopu založí úkol na 1.9.2020, hodí mi ho do priorit a úkol se bude jmenovat "Sp
Možnost vkládání obrázků do poznámek.
Možnost roztáhnout řádek "Celý den" v kalendáři stylem drag and drop tak, aby se mohlo zobrazovat více úkolů
Možnosť komentárov k obrázkom (komentáre priamo k určitým častiam obrázku) + možnosť editovania týchto komentárov...
Možnost pomocí drag and drop měnit pořadí poznámek v rámci ToDo listu, stejně jako to jde u úkolů.