Časté dotazy

Připravili jsme pro vás seznam odpovědí na vaše nejčastější dotazy.

Jak je Freelo zpoplatněné?

Máme několik tarifů podle velikosti a potřeb týmu. Přímo v aplikaci si svůj vybereš. Umožňujeme platbu kartou a na fakturu. Pokud se do 30 dní od zaplacení rozhodneš Freelo přestat používat, ozvi se nám a my ti peníze vrátíme.

Jak funguje zkušební doba?

Velmi jednoduše. Freelo máš přístupné se všemi funkcemi bez jakéhokoliv omezení po dobu 14 dnů. Nemusíš nic platit ani zadávat platební kartu. Po uplynutí této doby tě systém upozorní a vyzve tě k výběru tarifu a způsobu platby.

Platí se za každého uživatele?

Neplatí. Jako vlastník účtu platíš za svůj tarif (ročně nebo měsíčně) a pak už můžeš zvát kolegy a klienty do Freela bez omezení.

Lze v týmu delegovat správu uživatelů a projektů?

Freelo má několik uživatelských rolí. Vlastník projektu, projekťák, správce a přizvaná osoba. Nejlépe to ilustruje a popisuje tato ilustrace.

Jak zabezpečujete moje data?

Vaše data jsou u nás v bezpečí. Putují vždy jen šifrovanou cestou. Bezpečnost řešíme na mnoha různých úrovních. Více toto téma popisujeme na stránce zabezpečení.

Freelo na vlastním serveru?

Ano i to je možné, pokud jste větší organizace a bezpečnostní politika vám neumožňuje využít naše cloudové řešení. Kontaktujte nás pro domluvení konkrétních podmínek.

Je Freelo dostupné na tabletu a mobilu?

Ano. Pro pohodlé používání Freela na cestách si stáhni aplikaci pro svůj tablet nebo telefon. Najdeš je na AppStore nebo Google Play.

Freelo a další jazyky?

Freelo nyní umí český, slovenský a anglický jazyk. Nastavení jazyka se přepíná v nastavení.

Zajímá tě něco dalšího?

Neváhej se nás zeptat nebo nahlédni do nápovědy.

Nápověda

Kapitáne, chop se kormidla
a zkus Freelo hned teď

14denní testovací plavbu máš zdarma a můžeš přizvat i celou posádku.
Potřebuješ poradit? Domluv si s námi bezplatnou online konzultaci.