Mailováním, telefonováním nebo chatováním se informace snadno ztratí. Díky notifikacím, termínům, úkolům a jejich diskuzím je Freelo ten správný nástroj, který ti pomůže s každodenní agendou ve tvém týmu.
Freelo pomáhá firmám a podnikatelům s organizací každodenní pracovní agendy. Velkou výhodou je jednoduché ovládání a přehlednost pro méně zkušené uživatele.
Díky plánovacímu kalendáři, štítkům u úkolů nebo chytrým šablonám získáš spoustu možností, jak efektivně řídit a organizovat tým a každodenní firemní agendu.
Freelo ti dá reálnější pohled na nákladovost projektů. Ukáže ti efektivitu tvých kolegů a dá informace o návratnosti investovaných peněz do realizací.
„Po porovnání funkcí, ceny a přehlednosti jsme se rozhodli pro Freelo, které splňuje naše požadavky pro efektivní řízení projektů.“
14denní testovací plavbu máš zdarma a můžeš přizvat i celou posádku.
Potřebuješ poradit? Domluv si s námi bezplatnou online konzultaci.