Funkce pro spokojené a efektivnější týmy

  • Zmizí nepřehledné e‑mailové konverzace
  • Zvládnete více práce s menším úsilím
  • Získáte přehled nad finanční stránkou projektů
Pro týmy & freelancery – web, mobil, Mac, Windows.
Better Alternative Badge Freelo is a leader in Project Collaboration on G2 Freelo is a leader in Small-Business Project Collaboration on G2
Jan Rozkošný

Šéfredaktor DVTV

„Freelo jsme začali používat právě proto, abychom se lépe zorganizovali a získali přehled. A to se daří!“

Michal Švéda

Online specialista ve Člověk v tísni

„Freelo používáme prvním rokem a musím říct, že se nám výrazně zefektivnila práce našeho týmu.“

Miroslav Valný

Manažer marketingové produkce, CZC.cz

„Komunikace je přehledná, všechny úkoly najdeme na jednom místě a práce s Freelem hezky ubývá.“

projektové řízení

Projekty a To-Do listy konečně přehledně

Freelo je ten správný nástroj, který pomůže s každodenní agendou vašeho týmů.

notifikace

Chytré notifikace v počítači i na mobilu

  • Jasně rozlišené typy upozornění
  • Mód „Nerušit“ a pokročilé nastavení notifikací, které ne/chcete dostávat.
  • Funkce: Připomenout později, Pouze nepřečtené, Přidat do Mých priorit
  • Pokročilé filtrování ve všech notifikacích
soubory

Přehledné úložiště souborů v každém projektu

  • Nahrávání nových verzí souborů a procházení historie.
  • Vytváření složek a zanořování.
  • Možnost obarvit si složky a soubory.
  • Možnost připnout soubory k projektu.
  • Možnost pracovat se službami jako Google Drive, Dropbox, OneDrive, …
  • Filtrování dle názvů a typů souborů.
  • Diskuze na detailu souborů a poznámek s notifikacemi.
  • Sdílení mimo Freelo přes veřejný odkaz.
automatizace

Rutinní činnosti vypusťte z hlavy do opakovaných úkolů

  • Týdenní přehled
  • 1-to-1 retrospektiva
  • Fakturace klientům
sloupce nebo řádky

Zobrazení úkolů v projektech si nastavíte dle potřeby

  • Kanban sloupce pro metodiku: To-Do, In-Progress, Done
  • Snadné přepínání mezi pohledy
Mluví vaší řečí

Česky, anglicky, slovensky, …

Freelo také snadno přepnete do němčiny, polštiny, španělštiny, nizozemštiny, estonštiny, maďarštiny, dánštiny, rumunštiny a lotyšštiny.

další jazyky:
Ing. Lucie Baránková Vilamová, Ph.D.

Starostka, Statutární město Ostrava – městský obvod Poruba

„Freelo je přehledné, srozumitelné a intuitivní. Je skvělým nástrojem vzájemné komunikace a spolupráce.“

Pavel Storek

Sales Manager Adriatic, Product manager CEE OLYMPUS CZECH GROUP

„Nástroj Freelo nám pomáhá sdílet a koordinovat. A navíc rádi pomáháme českým projektům!“

Martina Pištěláková

interiérový designér pořadu Jak se staví sen

„Zkoušeli jsme Trello, Basecamp, ale až Freelo si nás opravdu získalo. Je intuitivní, rychlé a velkou výhodou je mobilní aplikace.“

Řízení větší firmy

Zapněte efektivitu s tarifem Business

  • Business panel přináší statistiky, přehledy a pokročilou správu uživatelů
  • Mějte absolutní přehled a kontrolu nad svou firmou
  • Získejte absolutní přehled nad projekty a lidmi
  • Zjistěte, jaké výkony podávají lidé a porovnejte je mezi sebou a v čase
  • Na pár kliknutí přeřaďte všechny úkoly z jednoho zaměstnance na druhého
  • Podívejte se na všechny funkce Business panelu.
Vlastní pole

Vytvořte si miniCRM, propojte Freelo s vaším IS, pište speciální statusy, …

  • Mějte ještě lepší přehled v zakázkách a klientech
  • Pište si k úkolu poznámky, které nezapadnou v komentářích
  • Propojte Freelo s vaším informačním systémem nebo ERP
  • Dostupné v tarifu Business
  • Podívejte se na nápovědu k Vlastním polím.
WBS – start projektu

Rozpadněte projekt od těch větších částí na menší snadno a rychle s Mind mapou

  • Work breakdown structure (WBS) v prostředí Mind mapy nově ve Freelu
  • Bleskové ovládání na klávesnici
  • Hierarchické zobrazení struktury projektu
  • Dostupné ve všech tarifech kromě Free
  • Podívejte se na nápovědu k Mind mapě.
Timeline / Ganttův diagramNovinka

Bleskové plánování díky Timeline

  • Šetří čas a energii manažerům a šéfům.
  • Hned uvidíte, co kam (ne)zapadá.
  • „Big picture“ na projektový plán.
  • Jednoduchá a přesto plná funkcí.
  • Podívejte se na co umí naše Timeline.
komunikace

Přehledná a snadná komunikace pro každého

  • Soubory přímo v textu
  • Barevné formátování
  • Nahrávání zvukového komentáře a obrazovky místo psaní textu
  • Rychlé odpovídání na označený text
  • Nastavení práv umožní přizvat do projektů i klienty
0:16
apple-square-icon android-square-icon mobil nebo tablet

Apple nebo Android, nainstalujte si Freelo z App Store nebo Google Play

Pracujte pohodlně odkudkoliv a z jakéhokoliv zařízení.

přehled napříč projekty

Žádný úkol se nezatoulá a všichni vědí, na čem mají dělat

Dashboard s uživatelskými pohledy pomůže s kontrolou úkolů a jejich stavů napříč všemi projekty, do kterých jste přizvaní. Základní filtry Přiřazené mně nebo Vytvořil jsem zajistí, že každý v týmu bude vědět, které úkoly má řešit a jaký mají termín.

Finance & Výkazy

Pracovní výkazy v přehledných grafech, vlastní filtry a uložené pohledy

  • Široké možnosti filtrování
  • Ukládání vlastních pohledů např: Tým Programátoři, Tým Marketing apod.
  • Souhrnné informace dle: Uživatelů, Projektů, To-Do listů
  • Export do CSV
uchovejte know-how

Delegujte snadno a rychle s procesními šablonami

  • I když vás ti nejschopnější lidé v týmu opustí, draze získáné postupy a návody v šablonách zůstanou
  • Snadná tvorba i údržba šablon na úrovních projektů, To-Do listů, pod/úkolů
  • Šablony snadno nasdílíte s celým týmem
  • Delegujte i složité úkoly na brígádníky na pár kliknutí
  • Termíny a obvyklé řešitele přednastavíte už do šablony
finance & výkazy

Měsíční a týdenní přehledy, kolik kdo na kterém úkolu/projektu odpracoval

  • Získáte skvělý přehled o tom, co vás kolik stálo a kdo (ne)maká.
  • Žádná vykázaná minuta nebo koruna neunikne a vše na pár kliknutí zpětně dohledáte
  • Široké možnosti filtrování
  • Ukládání vlastních pohledů např: Tým Programátoři, Tým Marketing apod.
  • Souhrnné informace dle: Uživatelů, Projektů, To-Do listů
  • Export do CSV
týmové poznámky

Zapište si zadání od klienta, brief ke kampani nebo FAQ pro váš tým

  • Snadno určíte, jestli poznámku mají vidět všichni nebo jen někdo
  • Připnutí k To-Do listům poznámku zasadí do správného kontextu
  • Můžete do poznámky nahrávat soubory a také diskutovat stejné jako u úkolu
  • Sdílení přes veřejný odkaz z poznámky dělá skvělý způsob, jak ukázat cokoliv každému i mimo Freelo
  • Historie všech úprav poznámky zajistí, že se žádné informace editací neztrací
finance & výkazy

Opakované rozpočty jsou skvělé pro dlouhodobé klientské spolupráce

  • Finanční nebo časový rozpočet máte neustále na očích
  • Nastavíte periodu opakování a od budgetu se pak finance a čas ukrajují
  • Snadno zjistíte, kolik jste vydělali
finance & výkazy

Timetracking pomůže zaznamenat čas/náklady strávené nad úkoly a projekty

  • Snadno použitelné pro každého člena týmu
  • Chytré násobení času hodinovou sazbou
  • Možnost zadat i jednorázový finanční náklad
plánovací kalendář

Rozplánovat práci pro svůj tým už nemůže být jednodudšší

  • Taháním myší z levého sloupce přímo na den/hodinu naplánujete termín úkolů
  • Detailní filtrování mezi projekty a uživateli
  • Snadné přepínání mezi pohledy: Měsíc, Týden, Týden s časy, Denní agenda
{
Ráda vám poradím

Tereza Němcová
Zákaznická péče

+420 777 302 228‬

Volejte Po–Pá, 9–16 h
nebo pište na info@freelo.io

Online konzultace zdarma

Chci pomoci s naloděním

icon-kormidlo5

14denní testovací plavba zdarma

Potřebujete poradit? Domluvte si s námi bezplatnou online konzultaci.