nástroj na agilní řízení v češtině

Freelo je skvělou alternativou k Trello, protože…

Celá firma ví, co má dělat, termíny nekloužou a informace se neztrácejí. Freelo je nejdoporučovanější český nástroj pro pracovní komunikaci.

má zabudovaný timetracking

Trackování je pro celý tým pohodlné a navazuje na hodinové sazby, rozpočty a fakturaci.

cena se nezvyšuje s počtem lidí

Nemusíte neustále přemýšlet, koho do Freela přizvete a koho ne. Spolupracujte s kýmkoliv a cena zůstane stejná.

má ochotnou českou podporu

Napište na chatu nebo zavolejte, jsme vám k dispozici a rádi vás navedeme správným směrem.

snadno se v něm komunikuje

Freelo je jednoduché a každý, koho do něj pozvete, se rychle zorientuje a začne spolupracovat.

Vyzkoušet zdarma na 14 dníBez jakýchkoliv závazků

Import z Trella do Freela Pokračujte tam,
kde jste skončili

Jak importovat nástěnky
Kapitáni českých firem
řídí pracovní agendu ve Freelu

Přehledná komunikace nad úkoly
Méně přehledná komunikace v kartách

Mailováním, telefonováním nebo chatováním se informace snadno ztratí. Úkol ve Freelu obsahuje soubory a diskuzi uživatelů. Vždy je jasné, kdo úkol řeší a jaký má termín.

Chci to zdarma zkusit
Horší orientace přizvaných uživatelů

Na e-maily můžete odpovědět a zpráva se zobrazí jako nový komentář u úkolu ve Freelu. Funguje to i s přílohami a e-mailový podpis chytře ořízneme.

V Gmail Marketplace si nainstalujte Freelo rozšíření a úkolujte svůj tým ve Freelu na pár kliknutí.

Chci to zdarma zkusit
Placené funkce přes Power-ups

Měřte čas a mějte přehled nad náklady vašich interních nebo klientských projektů. Strávený čas nad úkolem se promítá do rozpočtů a lze kombinovat i s hodinovou sazbou. Získáte tak úplně přehled o tom, kolik vás stojí práce lidí a kolik vyděláte.

Chci to zdarma zkusit
Nemá

Budete vždy v obraze, kolik kdo odpracoval času/peněz. Přehledné tabulky vám dají nadhled nad často největší nákladovou položkou – odpracovaný čas lidí v týmu.

Chci to zdarma zkusit
Pouze sloupcové / kartičkové zobrazení

Sloupce nebo řádky, zobrazení úkolů v projektech si nastavíte dle potřeby. Kanban sloupce se hodí pro metodiku To-Do, In-Progress, Done.

Chci to zdarma zkusit
Absence řízení přístupu v projektu

I když vás ti nejschopnější lidé v týmu opustí, draze získáné postupy a návody v šablonách zůstanou. Šablony se snadno upravují, můžete je nasdílet lidem v týmu a fungují na úrovních projektů, To-Do listů, pod/úkolů. Díky procesům zvládnete delegovat i složité úkoly na brígádníky na pár kliknutí. Termíny a obvyklé řešitele přednastavíte už do šablony.

Chci to zdarma zkusit
Nemá českou podporu

Česká podpora vždy ochotná poradit. Jsme k dispozici na chatu (vpravo dole),telefonu nebo e-mailu. Ozvěte se nám a společně zlepšíme vaše projektové řízení.

Chci to zdarma zkusit
Fixní cena nezávislá na počtu uživatelů
Cena závislá na počtu uživatelů
Tarif Team bez omezení uživatelů: 1 990 Kč / měsíc
10členný tým v placené variantě: ~2 850 Kč / měsíc
Jan Rozkošný

Šéfredaktor DVTV

„Freelo jsme začali používat právě proto, abychom se lépe zorganizovali a získali přehled. A to se daří!“

Michal Švéda

Online specialista ve Člověk v tísni

„Freelo používáme prvním rokem a musím říct, že se nám výrazně zefektivnila práce našeho týmu.“

Miroslav Valný

Manažer marketingové produkce, CZC.cz

„Komunikace je přehledná, všechny úkoly najdeme na jednom místě a práce s Freelem hezky ubývá.“

Ráda vám poradím

Tereza Němcová
Zákaznická péče

+420 777 302 228‬

Volejte Po–Pá, 9–16 h
nebo pište na info@freelo.io

Online konzultace zdarma

Chci pomoci s naloděním

icon-kormidlo5

14denní testovací plavba zdarma

Potřebujete poradit? Domluvte si s námi bezplatnou online konzultaci.