Novinky z podpalubí, podcasty, články pro týmlídry a kapitány
Jindra Hraško je firemní a osobní průvodce, který přichází pomáhat hledat PROČ. Při své činnosti se zabývá základními dvěma tématy, a to HR a tématem „poznej svojí firmu". V podcastu se dozvíte, jak takové hledání probíhá a čím při něm může být průvodce nápomocen. Jindra nám povyprávěla i o své cestě k současné práci, která vedla od vedení personálního oddělení, přes krátkodobé pomoci ve firmách až k současnému externímu působení skrz workshopy a školení. Jak sama říká, začala úplně tvrdým HR a postupuje stále do více a více „softovějších" metod, které při své činnosti aplikuje.
David Kočí je business-oriented UX designer na volné noze. Cesta k jeho současné činnosti byla dlouhá a jak sám říká, k UX se dostal vlastně tak trochu omylem. Už několik let úspěšně zvyšuje obchodní výkonnost webových produktů a svým klientům poskytuje odborné konzultace. Díky Davidovi zlepšily své online působení společnosti jako je třeba Le Premier, Johnson & Johnson nebo Shoptet. Jelikož David začal s podnikáním už na střední škole a šel do něho od začátku na plný plyn (vlastně snad i přes něj), zdravotní následky na sebe nenechaly dlouho čekat. Až když si sáhnul skoro na úplné dno, pochopil, že zdraví je osobní odpovědností každého člověka a péče o něj je nevyhnutelná. Od té chvíle vyzkoušel už spoustu metod biohackingu a nejen o nich se rozpovídal v našem podcastu.
Vanda Horáčková Seidelová je byznysmenka, zakladatelka portálu pro rodiče Mom4moms.cz a komunikační aplikace pro školky Twigsee. Tým Twigsee digitalizuje zastaralou manuální administrativu a chystá se na expanzi do zahraničí. Twigsee je nástroj, který usnadňuje školkám komunikaci s rodiči, administrativu a posouvá práci učitelek do 21. století. Vanda je nadšená do fotbalu a na jaře si splnila sen, když složila pilotní zkoušky na malé letadlo. Koníčky a rodina jí pomohly se dostat přes nejtěžší životní období. Poslechni si, jaké překážky na cestě za úspěchem jí „připravil Bůh“, jak říká Vanda.
Matěj Kapošváry stojí u kormidla platformy na tvorbu e-shopů na míru s open-source řešením. V Shopsysu rozvíjí a pečují o e-shopy velkých a středních společností. Jejich cílem je, aby klient maximálně využil potenciál e-shopu. Předávají své know-how i z oblasti marketingu, učí klienta kontinuálně pracovat s daty, optimalizovat projekt a pomáhají se strategií. Matěj se do Shopsysu dostal v roce 2014 díky organizování e-commerce konference ShopCamp. Jaká byla jeho cesta od studenta robotiky přes marketingového specialistu k postu provozního ředitele?
Honza Bartoš kormidluje Facebook reklamu svých klientů tím správným směrem. Jako jeden z prvních v České republice před 10 lety začínal s výkonnostní reklamou, která byla v té době o sběru fanoušků stránek. Od té doby se svět sociálních sítí změnil o 360 stupňů. „Reklama je o hledání správného poměru mezi kvantitou a kvalitou. Naším cílem je vybudovat důvěru a dlouhodobý vztah s klientem,“ říká Honza. Své zkušenosti předává na workshopech a online kurzech na Digisemestru.
Jakub Kofroň je spoluzakladatel udržitelné módní značky ELKA Underwear & Lounge. Své zkušenosti s budováním značky předává na workshopech v rámci strategické digitální agentury Beneficio. „Poskytujeme služby velkých agentur menším a středním firmám, aby si mohly dovolit růst – prodáváme myšlenky a zkušenosti, děláme weby, software a marketing,“ říká Jakub, který se řídí mottem „mít nápady dřív, než je budete potřebovat“.
Dnes nastal veliký den – Mezinárodní den námořníků. A protože každý správný mořeplavec má rád rum, připravili jsme námořnickou šifru. Soutěžíme o lahev prémiového rumu z ostrova Mauricius a titul „Hledač pokladu“! Na rozluštění šifry máš týden.
Gratulujeme ti k vyřešení šifry! Po námořnicku bottoms up neboli až do dna a na zdraví Na tuhle stránku se moc lidí nedostane – prosím, udržme to tak a nikde ji nesdílej
Martin Ullmann je co-founder high-tech startupu Ullmanna, vystudoval IT na vojenské škole a po 4 letech u armády zatoužil po práci v IT firmě. S tchánem založil rodinnou firmu, která se zaměřuje na chytré udržitelné zemědělství. Pomocí umělé inteligence umí technologie Ullmanna rozpoznat a zlikvidovat plevel. „Bio zemědělcům šetříme drahou ruční práci. Tak mohou pěstovat na větších plochách a bez chemikálií,“ říká Martin. Podle Forbes jde o nejslibnější start up v České republice.
Martin Rozhoň je investor do lídrů s dobrou karmou, zakladatel e-shopu Vivantis a portálu o zdraví Celostní medicína. „Nikdy neinvestuji do lidí, kteří to dělají čistě pro peníze a hledám zapálený foundery,“ dodává Martin. Pomohl start-upům jako je Retino, Snuggs, Econea, uLekare.cz nebo StartupYard.
Robert Vlach je podnikatel a konzultant, který lidem usnadňuje podnikání na volné noze. Robert je autorem bestselleru Na volné noze & The Freelancing way, nástroje Procesoid a zakladatelem portálů Freelancing.eu & Navolnenoze.cz. Rozhovor se natáčel na střeše v Las Palmas, původně jako nový díl série FreeloTV.
S dnešním Aprílem si zavzpomínáme na devadesátá léta. Jak by se tenkrát Freelo prodávalo? Apríl je sice dnem žertíků a nachytávek, ale sleva ve videu je skutečná.
Lubo Smid, CEO a co-founder STRV, žije podle motta „living on the edge“. Softwarová firma STRV se primárně zaměřuje na vývoj produktů nejen pro start-upy ze Silicon Valley. Pracovali na projektech pro Microsoft, Boosted, Lufthansu nebo Tinder. Lubo natáčí podcast Safe or Brave s inspirujícími hosty o businessu, technologiích a lifestyle. V roce 2016 se umístil v žebříčku Forbes 30 pod 30.
Martin Hakl je spolumajitel digitální agentury Breezy a platformy na tvorbu webu Solidpixels. SaaSový produkt Solidpixels pomáhá uživatelům automatizovat tvorbu webu bez nutnosti technických znalostí. Své know-how sdílí prostřednictvím sdružení podnikatelů Red Button. Martin je nadšenec do běhání. Už 7 let spolupracuje s organizací RWTTC podporující v běhu děti a vozíčkáře, kteří sami běžet nemohou. Je editorem běžeckého časopisu B running, který klade důraz na poctivou žurnalistiku.
S rejnoky jsme najeli na společnou vlnu! Dokončili jsme propojení Freela s CRM pro řízení vztahů se zákazníky RAYNET. Díky tomu uvidíte, co a jak bylo zobchodováno a jak se zakázkám daří při realizaci. Podívejte se, proč byste si měli oba nástroje propojit.
Karel Borkovec alias Borki je jedním ze zakladatelů Freela. Díky němu nástroj šlape jako hodinky, má pod palcem vše okolo technických věcí a programování. S Karlem probrali vývoj Freela, technologie, podnikání, jaké je to budovat SaaS aplikaci nebo které stravovací experimenty vyzkoušel. Borkiho mottem je žít zdravě a stojí si za tím, že každá dobrá myšlenka si zaslouží být v kódu.
Potřebujete poradit? Domluvte si s námi bezplatnou online konzultaci.